Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

Måtte dra tidlig idag, var 5 biler når jeg var der. Kom det flere etterhvert?

Nå fortsetter vi med hver 14 dag fra nå av. Det vil si PARTALL uker! Altså neste treff er søndag uke 34 :)

August

22-23.08.08 Landstreff BMWCCN Avd. 02/Classic Lånke.

24.08.08 Lånketreff - Høst

Søndag 24.08 uke 34 er det Lånketreff med CCN. Derfor kjører vi treffet vårt til Lånke. Gjør som sist å tar en felleskjøring fra IKEA.

Kommer tilbake med tidspunkter, priser og info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jippi! Partallsukene er frihelgene mine så da får jeg til å delta på treffene også :) Skal på Lånke og bruke turtallsperra på banen ;) Så skal jeg ned til Våler i September også sammen med alan. Hvis flere her inne planlegger turen ned til bmw dagene kunne vi jo arrangert felleskjøring? Jeg var der ifjor og må si det var et knall arrangement!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bra du ble fornøyd Mexos.

Har ikke tenkt meg ned til Våler egentlig, helgene framover er rimelig fullstappet, men vi får se. Noen som har datoene på dette?

Vi hadde forresten en liten roseseremoni på bilen til ErikL på søndagen. Den skal som kjent vrakes, så vi ordna en liten begravelse.

Ser vi passerer side 100 på denne tråden snart. Er vell bare tulletråden som er større (og aktiv)Ikke værst på ett drøyt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Partallsukene er frihelgene mine så da får jeg til å delta på treffene også :) Skal på Lånke og bruke turtallsperra på banen ;) Så skal jeg ned til Våler i September også sammen med alan. Hvis flere her inne planlegger turen ned til bmw dagene kunne vi jo arrangert felleskjøring? Jeg var der ifjor og må si det var et knall arrangement!

Ja, tror det er snakking om felleskjøring ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...