ESveen Skrevet August 10, 2008 Forfatter Share Skrevet August 10, 2008 Måtte dra tidlig idag, var 5 biler når jeg var der. Kom det flere etterhvert? Nå fortsetter vi med hver 14 dag fra nå av. Det vil si PARTALL uker! Altså neste treff er søndag uke 34 August 22-23.08.08 Landstreff BMWCCN Avd. 02/Classic Lånke. 24.08.08 Lånketreff - Høst Søndag 24.08 uke 34 er det Lånketreff med CCN. Derfor kjører vi treffet vårt til Lånke. Gjør som sist å tar en felleskjøring fra IKEA. Kommer tilbake med tidspunkter, priser og info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Var alt for fyllesyk til å komme i dag. Gatebil kommer til støren 29 august, noen som skal oppover å vise fram Bmw`ene? http://www.gauldalgatebil.no/side.asp?id=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 10, 2008 Forfatter Share Skrevet August 10, 2008 ja, kanskje det ja, Er en fredag det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Hadde vært morro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Det er fredag kveld ja, vet ikke tidspungt enda. Tror det blir mye folk og fete biler, gauldal gatebil har mye rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Jepp :=) Må til støren vett Og LÅNKE :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Jepp :=) Må til støren vett Og LÅNKE :D Ja, får benytte oss av anledningene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Jeg har også planlagt en tur til Støren og Lånke (24). Btw: Når er det Nordmøre Gatebil arrangerer høstreff på Lånke? Bruker å få med meg det og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Jepp :=) Må til støren vett Og LÅNKE :D Ja, får benytte oss av anledningene. yes, det er viktig Vi fra ccn\bimmers får rægge sammen da vell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Jippi! Partallsukene er frihelgene mine så da får jeg til å delta på treffene også Skal på Lånke og bruke turtallsperra på banen Så skal jeg ned til Våler i September også sammen med alan. Hvis flere her inne planlegger turen ned til bmw dagene kunne vi jo arrangert felleskjøring? Jeg var der ifjor og må si det var et knall arrangement! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 Hehe, bra du ble fornøyd Mexos. Har ikke tenkt meg ned til Våler egentlig, helgene framover er rimelig fullstappet, men vi får se. Noen som har datoene på dette? Vi hadde forresten en liten roseseremoni på bilen til ErikL på søndagen. Den skal som kjent vrakes, så vi ordna en liten begravelse. Ser vi passerer side 100 på denne tråden snart. Er vell bare tulletråden som er større (og aktiv)Ikke værst på ett drøyt år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 19.-21. September er vålerdagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Jeg må sikkert sitte på med noen til Lånke. Får neppe tak i ny bil til da. Så gi lyd alle som har plass, så velger jeg den heftigste bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Jeg har sikkert plass. Og en chippa 318is med påwwerfilter og æffæktanlægg e jo helrått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Jippi! Partallsukene er frihelgene mine så da får jeg til å delta på treffene også Skal på Lånke og bruke turtallsperra på banen Så skal jeg ned til Våler i September også sammen med alan. Hvis flere her inne planlegger turen ned til bmw dagene kunne vi jo arrangert felleskjøring? Jeg var der ifjor og må si det var et knall arrangement! Ja, tror det er snakking om felleskjøring ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå