Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På min gamle 1990mod E34 er det justerbar intervall. Du bestemmer selv intervallet med å først klikke raskt på/av på intervall og deretter venter til ønsket interval for så å slå på interval(trinn 1). Da følger intervallet tiden mellom man klikket på/av og til man igjen setter på intervall.

Jeg vet ikke om dette er ekstrautstyr, eller standard!

RS

Champ skrev:
jeg har bare 3 hakk på viskerne

hakk 1 : intervall

hakk 2 : Kontinuerlig visking , raskt intervall hvis bilen ikke er i bevegelse, forøvrig fungerer ikke kontinuerlig visking da jeg har noe feil , går på intervall i hakk 2 som om bilen ikke er i bevegelse, tror det er feil med releet.

Hakk 3 : hurtigvisking

DVS at jeg har bare ett intervall og med bare en hastighet, nemlig meget sakte !

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
  xibriz skrev:
  Champ skrev:
jeg har bare 3 hakk på viskerne

hakk 1 : intervall

hakk 2 : Kontinuerlig visking , raskt intervall hvis bilen ikke er i bevegelse, forøvrig fungerer ikke kontinuerlig visking da jeg har noe feil , går på intervall i hakk 2 som om bilen ikke er i bevegelse, tror det er feil med releet.

Hakk 3 : hurtigvisking

DVS at jeg har bare ett intervall og med bare en hastighet, nemlig meget sakte !

Tror ikke du har noe feil, hakk nr. 2 hos meg går også fra kontinuerlig til intervall når bilen stanser.

Joda jeg har nok feil skal du se, for hos meg går viskerne aldri kontinuerlig på hakk 2 , de går hele tiden på intervall som om bilen ikke er i bevegelse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...