Mons1 Skrevet Juli 20, 2007 Skrevet Juli 20, 2007 På min gamle 1990mod E34 er det justerbar intervall. Du bestemmer selv intervallet med å først klikke raskt på/av på intervall og deretter venter til ønsket interval for så å slå på interval(trinn 1). Da følger intervallet tiden mellom man klikket på/av og til man igjen setter på intervall. Jeg vet ikke om dette er ekstrautstyr, eller standard! RS Champ skrev: jeg har bare 3 hakk på viskerne hakk 1 : intervall hakk 2 : Kontinuerlig visking , raskt intervall hvis bilen ikke er i bevegelse, forøvrig fungerer ikke kontinuerlig visking da jeg har noe feil , går på intervall i hakk 2 som om bilen ikke er i bevegelse, tror det er feil med releet. Hakk 3 : hurtigvisking DVS at jeg har bare ett intervall og med bare en hastighet, nemlig meget sakte !
Champ Skrevet Juli 21, 2007 Skrevet Juli 21, 2007 xibriz skrev: Champ skrev: jeg har bare 3 hakk på viskerne hakk 1 : intervall hakk 2 : Kontinuerlig visking , raskt intervall hvis bilen ikke er i bevegelse, forøvrig fungerer ikke kontinuerlig visking da jeg har noe feil , går på intervall i hakk 2 som om bilen ikke er i bevegelse, tror det er feil med releet. Hakk 3 : hurtigvisking DVS at jeg har bare ett intervall og med bare en hastighet, nemlig meget sakte ! Tror ikke du har noe feil, hakk nr. 2 hos meg går også fra kontinuerlig til intervall når bilen stanser. Joda jeg har nok feil skal du se, for hos meg går viskerne aldri kontinuerlig på hakk 2 , de går hele tiden på intervall som om bilen ikke er i bevegelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå