Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
finnes det noe mer harry en Gatebiltreff?

Ja, Countryfestivalen på Vinstra.

Men er jo ikke nødvendigvis negativt med harry, er jo ofte underholdende.

Har vært på flere Gatebil-treff tidligere, bare for å gå å glane på alt det merkelige som finnes. :lol:

Men holder med noen timer på dagtid for min del.

Skrevet

Ahhh.. Min litt mere koselige historie.

Først var jeg på hytta på hvaler.. Ber pappa kjøre meg ut på rudskogen, og slenger sykkelen baki. Når vi kommer fram til innkjørselen, er det jo selfølgelig kø, heldigvis, gikk denne sakte nok til at jeg kunne komme meg ut, gå bak, tak ut sykkelen.

Etter dette tok jeg bare og syklet opp til "billettlukene" og kjøpte en bilett, 200kr.

Kom akkurat til ehm, fiaskosladden? 60% av gutta som sladda kunne jo ikke kjøre. iallefall de første 10-15minuttene. Så jeg gikk rundt og titta, mye plastikk og dritt..

Par timer senere gikk jeg ned til inngangen, henta sykkelen, sykla litt bortover veien, slang sykkelen i bilen, og så bar det ut på hytta igjen.

Jeg er faktisk veldig fornøyd med treffet, uten om at det var litt vel mye folk, men dette blir bedre når nye banen er klar.

Klart fornøyd. :)

Skrevet

Dette er vel ikke din bil?

DSC00106-1.jpg

Joda stemmer nok bra det, der sitter iallefall leppa på... var på vei ut igjen den ikke ville mer!

Er ikke bygd for jordekjøring den der asså!!!

Skrevet

Joda stemmer nok bra det, der sitter iallefall leppa på... var på vei ut igjen den ikke ville mer!

Det bildet tok vi før regnet kom.

Da vi dro lurte vi fælt på hvordan det kom til å gå når du skulle kjøre....masse gjørme, lav bil og bakkestart.

Måtte bare gå som det gikk det.

Jeg hadde stilt han som sa at det gikk greit personlig annsvarlig, og krevd erstatning.

Skrevet

Det bildet tok vi før regnet kom.

Da vi dro lurte vi fælt på hvordan det kom til å gå når du skulle kjøre....masse gjørme, lav bil og bakkestart.

Måtte bare gå som det gikk det.

Jeg hadde stilt han som sa at det gikk greit personlig annsvarlig, og krevd erstatning.

Ja stemmer det, har tenkt tanken selv og fikk veldig lyst til å sende en mail til arrangørene og be dem skjerpe seg og skaffe kompetente vakter som kan jobben sin litt bedre...

Den er lav nok fra før men etter det hadde regnet en stund og jeg skulle reise falt den langt ned i gjørma og etter leppa var "fjernet" ble den stående bom fast med gjørma over hele.. fikk en offroader til å dra meg opp på grusveien igjen.. men jeg var langt fra den eneste som trengte tauehjelp...

Håpløst!!!

Skrevet
Nå har jeg ganske så lav bil med M3 front OG GT-leppe så jeg vinger inn til siden rett før jorde og det er da GOD plass til de bak meg å komme forbi.. parkeringsvakten ser surt på meg og vinker meg videre.. jeg forklarer kort at jeg ikke kan kjøre inn på jorde fordi bilen min er for lav, da blir han sur og ber meg strengt om å få opp farten og kjøre!! "Det der går så bra så" sier han til meg og flirer..

For å være ærlig så leste jeg "pappskalle" når jeg leste dette inlegget ditt, og da mener jeg ikke vakten.

Hvis du har for lav bil til å kjøre ut på ett jorde, ja da får du vel la være å kjøre ut på jordet da...

Ingen kan tvinge deg til det.

I værste fall kunne du sikkert fått låne en 13mm pipe og skralle av noen, så hadde du tatt av frontfangeren din på 10 minutter.

Skrevet

Kom nettop hjem fra Kreta og stod en uke på et jorde ved gardermoen for 320kroner :D Det er fin pris for et jorde.

Ellers ser jeg ikke helt denne morroa med dette treffet. Skal definitivt ikke der etter denne tråden. Er det noen plass man kan finne bilder fra treffet?

Skrevet

For å være ærlig så leste jeg "pappskalle" når jeg leste dette inlegget ditt, og da mener jeg ikke vakten.

Hvis du har for lav bil til å kjøre ut på ett jorde, ja da får du vel la være å kjøre ut på jordet da...

Ingen kan tvinge deg til det.

I værste fall kunne du sikkert fått låne en 13mm pipe og skralle av noen, så hadde du tatt av frontfangeren din på 10 minutter.

Ja du kan si så.. men jeg svingte inn til siden før jorde og vinket de bak forbi (laaaang kø) men de var jo like lure og stod stille og ventet på at jeg skulle kjøre de!! Vakten ble sur fordi jeg lagde kø..

Er lett å være etterpåklok og jeg skulle selvfølgelig ikke kjørt inn der men.. de første meterne gikk forsåvidt bra også, frontleppa er nemlig stivet opp med et par stabiliseringsstag så den er veldig stiv...

... men jeg har lært noe av dette iallefall, holder meg til BMWccn's treff heretter tror jeg!

Skrevet

Eneste som var bra med gatebil var han i e30 som satsa noe så jævlig! Aldri ledd så mye...

Og festen var ganske ok, men det er vell alt etter 1 brett øl.

Ellers var gatebil preget av kaos, plastikk, og latterlige priser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...