boost Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 hei,. har eit sett med 225/30/20 på min bmw. so sliter den litt på innsiden. har prøvd å hatt i masse luft for å få den til å slite litt meir på midten men til ingen nytte. hvordan blir det å vrenge av dekka/ snu dekk å kjøre med motsatt rulle rettning? er bånn å kaste dekka etter di kun er slitt 2cm av dekket på innsiden å resten er som nytt. har hatt 2 hjulstillinger på den å di meiner den skrever litt for mye. litt mye senkt. å hvor i sognogfjordane har dei store nok dekkomleggings maskiner til å fått utført dette? snu di. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Jeg mener bestemt dette ikke vil være en særlig god ide viss dekkene dine har en spesifikk rulleretning. Da vil dekkenes egenskaper på å f.eks lede vekk vann, bli veldig dårlig (stor sjangse for vannplaning). Det som eventuelt kanskje kan gå er å skifte side. Altså at du setter venstre forhjul over på høyre side. Dette må du igjen sjekke i forhold til mønsteret ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 snur du dem og utsiden er nesten helt nedslitt så lykke til i teknisk kontroll. Ta en hjullstilling og kjøp deg nye dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2007 som du ser har eg har hatt 2 hjulstillinger på den å di meiner den skrever litt for mye men er kun 1 cm på dekket det er ned slitt so det trur eg ikkje blir problem i teknisk. ska vel væra 70/80% av dekket som må væra slitt kjøper ikkje nye dekk pga di er slitt max 1 cm på dekket- da tar eg heller sjansjen å snu dei .. so eg kan kjøre 8000km til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 men er kun 1 cm på dekket det er ned slitt so det trur eg ikkje blir problem i teknisk. ska vel væra 70/80% av dekket som må væra slitt Er dette noe noen kan bekrefte? Jeg trodde det egentlig var gjenværende mønster på det mest slitte stedet som gjaldt. Kjekt med oppklaring på dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 ":2v70ty57] men er kun 1 cm på dekket det er ned slitt so det trur eg ikkje blir problem i teknisk. ska vel væra 70/80% av dekket som må væra slitt Er dette noe noen kan bekrefte? Jeg trodde det egentlig var gjenværende mønster på det mest slitte stedet som gjaldt. Kjekt med oppklaring på dette! Tror det stemmer med 70/80%. Tror jeg hadde vurdert litt mindre senk hvis det ikke var mulig å ikke ødelegge dekkene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå