-Roger- Skrevet Juli 16, 2007 Skrevet Juli 16, 2007 Som sagt over... Bilen står utenfor og går, bare et problem! Den er låst og jeg har bare en nøkkel....
Toro Skrevet Juli 16, 2007 Skrevet Juli 16, 2007 Bare å ringe falken eller viking da, å håpe at de har tid
BoSJo Skrevet Juli 16, 2007 Skrevet Juli 16, 2007 He he he, har prøvd akkurat det samme med helt ny MB Sprinter. Jeg stod da bare nede midt i Berlin Akkurat da jeg tok i håndtaget for å åpne døren......slam, da var det låst Sidste gang jeg nogensinde er gått ut av en bil med sentrallås og nøklen inne i bilen Bare ringe noen som kan åpne den, eller finne fram slekke og ta en av ruterne
vidarius Skrevet Juli 16, 2007 Skrevet Juli 16, 2007 en jeg kjenner opplevde det samme. da tok de et "jern" og bendte opp døra på toppen og fikk lirka ned en ståltråd med bøy på og fiska opp dørlåsen.
Azeton Skrevet Juli 16, 2007 Skrevet Juli 16, 2007 Haha.. den har jeg sett før.. var på et streetmeet i alta, der en rå styla audi S4 med annlegget på fullguffe som gikk på tomgang låste seg:D Ikke bare en gang.. men 2 faktisk Like morro og se på hver gang
-Roger- Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Skrevet Juli 16, 2007 Nå har naf vært og ordnet det..hehe Var faktisk gratis også
BMW 2002 Fredrik Skrevet Juli 16, 2007 Skrevet Juli 16, 2007 Kan jo være glad at kjølinga på bilen din fungerer, ellers kunne dette blitt dyrt
Morty999 Skrevet Juli 16, 2007 Skrevet Juli 16, 2007 en kompis av meg gjorde det samme.. bare han hadde ikke sentrallås og MÅTTE låse sjafør døra mens den var lukket.. slå den! hehe. og der funker IKKE kjølevifta... sierra DOHC og ingen vifte = toppras.. men han fikk ringt meg å fikk opp panseret å stoppa den før den blei for varm.. hehe
hagenisse Skrevet Juli 16, 2007 Skrevet Juli 16, 2007 Dette greide jeg en gang også. Skjønner ikke hvordan, men må vel ha kommet borti låsen på en måte. Men bare en nøkkel...?
-Roger- Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Skrevet Juli 16, 2007 Dette greide jeg en gang også. Skjønner ikke hvordan, men må vel ha kommet borti låsen på en måte. Men bare en nøkkel...? Ja, fikk bare med en nøkkel når jeg kjøpte bilen.. Skjønner ikke hva som skjedde heller! Hadde startet bilen og skulle bak i bagasjerommet. Da jeg trykkte på knappen for å åpne bagasjelokket låste bilen seg
Snake Oil Skrevet Juli 16, 2007 Skrevet Juli 16, 2007 he he...man går aldri fra en E36 uten nøkkel eller åpen rute.hvertfall gjør ikke jeg det lenger.min har låst seg av seg sjøl ved åpning av dørene,låst seg mens jeg kjører,men oftest av alt så låser den seg når man åpner bagasjeluka. glemte meg en gang sjøl eg,ringte naf og gikk inn for å se tv mens jeg ventet.har hatt bilen i 7 år uten at temp nåla har gått en mikrometer over midten,aldri brukt vann eller noenting. plutselig får jeg beskjed om at det står en bil ute å ryker,da kokte jo seff jævelskapet.vannpumpa røyk tempmåleren hamra på rødt,jeg hamra inn bakruta,slukket bilen og var knapt kommet meg utigjen før naf karen står bak meg med sneipen i kjeften og lurte på hva som er problemet slå den du
-Anders- Skrevet Juli 16, 2007 Skrevet Juli 16, 2007 jeg går aldri fra min med nøkkelen i bilen. Min låser seg støtt og stadig. Irriterende greier!!
Snake Oil Skrevet Juli 17, 2007 Skrevet Juli 17, 2007 men lurer på om det er coupeer som sliter mest med dette jeg...
mbrothe Skrevet Juli 17, 2007 Skrevet Juli 17, 2007 sentrallåsen på E36 er "nesten" en dårligere patent enn plasseinga av kupefilteret.. Enkelte ting har de rett og slett ikke fått til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå