Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Veit dei kor du bur då?

Bosted finner de ut ved å sende "regnr" til xxxx.

Da får de fullt navn og kommune. En liten tur innom gulesider, så vet de hvor han bor. :x

Men siden du har sett både dem og registreringsnummeret deres og gjennomskuet planen deres, er de bra dumme hvis de kommer å stjeler hjulene.

Ikke skriv sånn da..

Da reklamerer du jo videre for denne idiotiske tjenesten..

Og tenk om polakkene faktisk er innom her og kikker også? Kanskje ikke akkurat disse, men noen andre, da har de jo oppskrifta klar for neste gang de finner en fin bil..

Men ja, du har rett, det er alt for enkelt!! :evil:

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

den tjenesten kan også være til hjelp. jeg hadde feilparkert og hadde plassert meg foran en garasjeport i byn... da fikk eg en telefon og fikk beskjed om at jeg måtte flytte bilen ellers ble den tauet..

Skrevet

Fy faen for en natt, har ikke sovet en dritt.

bilen står i garasjen med to sett låsbolter.

sett ut av vinduet i hele natt.

Skrevet
den tjenesten kan også være til hjelp. jeg hadde feilparkert og hadde plassert meg foran en garasjeport i byn... da fikk eg en telefon og fikk beskjed om at jeg måtte flytte bilen ellers ble den tauet..

Eller så ringte de for å sjekke om eier var i nærheten før de evt stjal den :wink:

Sannsynligheten er liten for at akkurat det skulle vært tilfellet (samt du da trolig hadde hatt tlfnr..) MEN: det er jo en mulighet det og.

Det skjer mye rart i dagens nåtid!

Skrevet

hør med purken... får bare holde øynene åpen i noen netter... dem er jo teit om dem stjeler felgene samme natt som dem så dem ;)

Skrevet

men det er jo sant..ville nok satt bilen til foreldrene mine eller noe sånt og byttelånt bil noen dager slik at de ikke fikk tak i bilen, så har du mulighet til noe slikt så gjør det. noe virker mistenkelig i denne saken, og felgene dine er trolig noe som forsvinner om du ikke får bort bilen. har de gjort dette før har de nok litt peiling på hva de gjør og bruker nok ikke mye tid på å få de av bilen..selv om det er låsebolter..:(

Skrevet

Er ikke verre en og skaffe deg en alarm med nivåmåler, så alarmen går vis bilen blir jekket opp på en av sidene.. Samme som man får til motorsykkel tilfelle noen velter den..

Skrevet
men det er jo sant..ville nok satt bilen til foreldrene mine eller noe sånt og byttelånt bil noen dager slik at de ikke fikk tak i bilen, så har du mulighet til noe slikt så gjør det. noe virker mistenkelig i denne saken, og felgene dine er trolig noe som forsvinner om du ikke får bort bilen. har de gjort dette før har de nok litt peiling på hva de gjør og bruker nok ikke mye tid på å få de av bilen..selv om det er låsebolter..:(

Bilen ble parkert rett i garasjen siden, kjører bil nr. 2 for tiden. de tar vell med stylingen og hele pakke om de først slår til.

tror ikke noen lås bolter hindrer dem.

Skrevet

Hva med å lage en alarm av en IR-sensor og en buzzer/lys som vekker deg når det kommer en katt eller større nær bilen? Da slipper du hvertfall å være våken HELE natta!

Ikke bruk balltre, blir bare bråk. Skrustikke er mye mer preventivt for senere forsøk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...