Deep Dish Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=152808 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eidarj Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Trodde det her var rimelig vanlig på notodden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 At de er frustrert forstår jeg, men om dette er veien å gå? vel... De gjør seg nok en stor b(j)ørnetjeneste, det eneste de oppnår med dette er jo å få folk i mot seg. Men de har min sympati!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vibra Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 genialt spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Jeg har vondt for å tro at det kommer noe godt ut av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Kan de beslaglegge førerkort pga dette..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Kan de beslaglegge førerkort pga dette..? Stod vel noe om burning der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 jaggu bra att ungdommen tar igjen og syntes jeg.... syns den gjør slikt alle steder om dagen ejg.. (lager gågater) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 artig at noen faktisk gjør noe. resten av norge bare bøyer seg ned å tar imot.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 De får sikkert veldig stor medfølelse av lokalpolitikerne nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 De får nok ikke mye medfølelse nei, men hadde de fått mere av å ikke gjort noe? Nei! De kunne helt klart aksjonert på en annen måte, men er vi helt realistiske ville det vel hjulpet lite Jeg synes det er bra at de viser at blir forbanna Det er jo det samme med greenpeace og andre aksjonistgrupper, de og aksjonerer med forskjellige virkemidler for å få gjennom kampanjene sine.. Dette var vel rånerne i notoddens måte å aksjonere på Så min sympati har de fullt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 idiotiskt å brenne dekk overallt fordi de ikke får brumma litt for fjortisbertene. kan forstårstå at de reagerer, men hvor dum går det ann å bli? de får alikevell min sympati. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Synes det er morsomt at noen står imot ordensmakta jeg! STÅ PÅ!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 godt å se at det er noen som gjør opprør! og at alt ikke er underskriftskampanjer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328 Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 men trur ikke det hjelper og begynne og brenne ting akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå