RunnerM5 Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 M5`en på veien igjen etter et doktor besøk hos SSperformance hehe -Helt nybygd motor -Ny gearkasse -KW V2 -Ny clutch -BBS LeMans = Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 nice! hva er gjort med motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Grattis! sleng opp noen flere bilder av tralla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RunnerM5 Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2007 nice! hva er gjort med motor? Den hadde 215000 km, og det begynte å komme div ulyder, så det var på tide med en skikkelig shine.Motoren er orginal foruten ac schnitzer styre enhet. Nå som motor/gear er unnagjort kommer resten av plukket, ønsker å få den helt strøken i karosseriet da det er en del smårust og riper. Men det får jeg ta når jeg har tid/penger. Bremser (Brembo Gran Turismo) står også på ønskelisten. KW understellet er forresten helt rått Skal se om jeg ikke får tatt noen fler bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 detta såg bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Jeg tror ikke jeg kan huske å ha sett E34 med BBS-LM Men det kledde den virkelig! Høres ut som en bil jeg trygt hadde kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Nydelig bil! Du har KW ja! Jeg leter etter godkjente senkefjærer til min 90' M5. Regner med dine er godkjente til M5. Du har coilovere? Vet du om det er mulig å få tak i kun fjærer fra KW som er godkjent for M5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Ser ut til at bilen din har sneket seg inn i bildet av værsting "M3'n" som SSP har byggd. Håper ikke gutta blir forbanna på meg for at jeg har lånt et bilde av dem da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RunnerM5 Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2007 Jupp, der var den gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 er det 3,6 el 3,8 ltr? jævla fin bil!! har lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 FYSJAMEG DI FELGENE VAR HELT VÆRST!!NICE!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RunnerM5 Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2007 Nydelig bil! Du har KW ja! Jeg leter etter godkjente senkefjærer til min 90' M5. Regner med dine er godkjente til M5. Du har coilovere? Vet du om det er mulig å få tak i kun fjærer fra KW som er godkjent for M5? Takk Ja det er coil overs, og de er godkjente for E34 M5. Send KW en mail og spør info@kwautomotive.co.uk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Grisepent, gi oss flere bilder så fort som mulig i alle div. vinkler . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RunnerM5 Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2007 Jeg tror ikke jeg kan huske å ha sett E34 med BBS-LM Men det kledde den virkelig! Høres ut som en bil jeg trygt hadde kjøpt. Sett en annen svenske med 18" BBS LM(bildet under),er nok mer praktisk, men jeg synes 19" tok kaka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Bilen min kommer fra der du har vært og fått din fikset opp nå! Sjekket K&W sine nettsider nå og det fantes ikke bare fjærer til M5'en. Kun coilovers. De kostet jo 2000 Euro så det er litt over budsjett! Får satse på H&R tror jeg. Koster 4500 kr for bare fjærene der også, men det får gå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå