B.E.E. Skrevet Juli 19, 2007 Skrevet Juli 19, 2007 Hvordan vil bilen oppføre seg dersom fremre bærebro (enten indre eller ytre styre/bærekule) er gåen?
Yngvejos Skrevet Juli 19, 2007 Skrevet Juli 19, 2007 Jeg hadde gåren ytre bærekule og styrekule på høyre siden forran på min. Bærekula fikk bilen til å humpe en del, og styrekula fikk det til å riste i rattet.
B.E.E. Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Skrevet Juli 19, 2007 Jeg hadde gåren ytre bærekule og styrekule på høyre siden forran på min.Bærekula fikk bilen til å humpe en del, og styrekula fikk det til å riste i rattet. Laget den defekte bære- og styrekulen noen form for lyder, og føltes bilen ustabil i sving?
Odlaen Skrevet Juli 19, 2007 Skrevet Juli 19, 2007 kjør sakte å prøv å bråbrems. jeg hadde fæle klunkelyder. men har ikke du e30 å powerflex der??
B.E.E. Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Skrevet Juli 19, 2007 kjør sakte å prøv å bråbrems. jeg hadde fæle klunkelyder. men har ikke du e30 å powerflex der?? Jo, stemmer det, men jeg har mine tvil om de er gåene...Bilen føles noe rar på veien, og jeg finner ikke ut hva det er. Har skrudd på bilen nå i tre dager uten å bli særlig klokere. Da er det bare en ting å gjøre, begynne i en ende..og skifte alt som kan skiftes.
ropa Skrevet Juli 19, 2007 Skrevet Juli 19, 2007 kjør sakte å prøv å bråbrems. jeg hadde fæle klunkelyder. men har ikke du e30 å powerflex der?? Hva kommer disse klunkelydene av? Sliten bærekule eller styrekule? Noen bilder av disse delene?
Superbeetle Skrevet Juli 19, 2007 Skrevet Juli 19, 2007 Da begge mine var gåen merket jeg klunkelyder da jeg svingte i humper. Og så stod rattet litt skjevt!
ropa Skrevet Juli 19, 2007 Skrevet Juli 19, 2007 Da begge mine var gåen merket jeg klunkelyder da jeg svingte i humper. Og så stod rattet litt skjevt! Hvilke da, bærekuler eller styrekuler? Har noen bilder av disse styrekulene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå