Ellingsen B. Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 det var stygt som bare det.. ACS, Alpina og Hartge syns jeg er pent på E38.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Å bruke KW justerbart er lurt valg....utroli bra kjøreegenskaper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Juli 22, 2007 Share Skrevet Juli 22, 2007 Jeg vil og anbefale KW, meget bra. Styling messig så syns jeg at man burde holde det enkelt på e38, kanskje noe sånnt : Evt. så er jo Alpina alltid fint da, ikke minst alpina felger: Eller AC felger: "AC Schnitzer's idea of the perfect E38." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen86 Skrevet Juli 22, 2007 Share Skrevet Juli 22, 2007 Syntes det var kult jeg. Kansje litt overkill med bakfangeren, men utenom hadde du jo hatt noe som skiller seg ut fra resten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 22, 2007 Share Skrevet Juli 22, 2007 synes den øverste som restify postet er perfekt (bortsett fra chrome dørhåndtak og vindavvisere på siderutene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 22, 2007 Share Skrevet Juli 22, 2007 Syntes det var kult jeg. Kansje litt overkill med bakfangeren, men utenom hadde du jo hatt noe som skiller seg ut fra resten. E38 skiller seg ut uansett Alpina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rafa Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Ble rett å slett skamslådd ned av Orginal Politiet den idèen der. Personlig syntes jeg det var sinnsykt stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Her er også en: skikkelig senk og felger gjør susen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå