Analex Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=153156 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Sykelig! Drept for ei ripe i lakken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 En annen regel er at man ikke skal parkere ved siden av en Volvo 240. Hvorfor ikke det ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 Kom ut fra tusenfryd og da fikk jeg se en liten bulk med et hakk i!! Iriterer meg som faen at folk er så uforsiktige. Hater andre som parkerer nærme biler når det er god plass til alle. Takket være andre tapere så har det blitt 4-5 småbulker i bilen min. Når jeg er i sverige eller et sted man ikke "kan" få parkeringsbot tar jeg 2 plasser Parkerte uttafor gsbildeler i oslo en gang og da kom det en mann med 2 unger, han sa til unga sine at dem måtte passe på døra og småungene holdt hånden sin på døra når dem lukket opp slik at hånden kom innat bilen min isteden for og få en liten bulk Det kommer jo an på foreldrene også! ungene skjønner jo ikke sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå