Analex Skrevet Juli 22, 2007 Share Skrevet Juli 22, 2007 Fra bimmerforums: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 22, 2007 Share Skrevet Juli 22, 2007 Må si jeg syns det er dritpene biler men jeg synes liksom ikke de skiller seg så vannvittig fra en vanlig coupe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Juli 22, 2007 Share Skrevet Juli 22, 2007 Må få på bmw merket på panseret! Feit bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juli 22, 2007 Share Skrevet Juli 22, 2007 er vel litt av meninga med M bil at dem ikke skal skille seg ut da! er det bare hvit som har ulakka carbontak eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m-power Skrevet Juli 22, 2007 Share Skrevet Juli 22, 2007 http://www.bilnorge.no/vis_artikkel.php3?aid=31014&tid= - den i denne artikkelen er rød å har ikke lakert tak så er nok ikke bare i hvit!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 22, 2007 Share Skrevet Juli 22, 2007 Den der var tøff Det jeg rett og slett aldri har klart å takle med de der er speila, de ser så rare og klumpete ut, så store også. Men det er vel alltid noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet Juli 22, 2007 Share Skrevet Juli 22, 2007 Pen e92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 22, 2007 Share Skrevet Juli 22, 2007 Frontfangeren assosierte jeg litt med monsterfangeren til E36 ved første øyekast, noe jeg synes var litt skremmende... men med unntak av det ser bilen mektig rå ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 22, 2007 Share Skrevet Juli 22, 2007 Heftig skyss.. Men synes E92 M3'n skulle hatt mer utbygde frem/bak-skjermer. Men, den er jo rå allikevel da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juli 22, 2007 Share Skrevet Juli 22, 2007 Feit bil... Kanskje eg skal kjøpe ein slik bil til mamma... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 22, 2007 Share Skrevet Juli 22, 2007 Heftig skyss.. Men synes E92 M3'n skulle hatt mer utbygde frem/bak-skjermer. Hehe, faktisk det første jeg tenkte på når jeg så disse bildene, spesielt bak! Men uansett ser denne grym ut . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Juli 22, 2007 Share Skrevet Juli 22, 2007 syntes egentlig litt på en måte at M bilene er litt for anonyme, det er jo liksom sportsversjonene, men alikavel ser de nesten vanlige ut, dette er jo litt tøft det og da at du kjører en litt ''anonym'' bil som er en skikkelig værsting. men de kunne tatt den litt mer ut sånn som med M3 E30, vil mene at dette er en av verdens peneste originalt styla biler. og der ser du klart forskjell på vanlig og sportsmodellen. men dette er da også den eneste M bilen som skiller seg så mye ut. men men, det er de som designer og ikke meg så får bare godta det , men de er jo dritråe uansett da . men kunne gjerne skillt seg litt mer ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 22, 2007 Share Skrevet Juli 22, 2007 Skjitstygge speil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Stilig coupe, men det var disse speilene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 kan ikke for det, men den nye m3 må nokk jobbe litt til på synet mitt før jeg liker den 100% synes bakenden ligner på en saab faktisk (lysa osv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå