Pauls1 Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Noen av dere "nerder" som vet hvor stort bagasjerommet er på en e46 coupe, og på en e46 touring? altså Lengde, Bredde og Høyde jeg er ute etter.. vurderer å kjøpe en av de nevnte, men må vite at barnevogna går inn kan også nevne at bilen kommer til å ha navi proff og cd veksler.. dette stjeler vel også litt plass i bagasjerommet.. Lurer også på om denne bilen er greit priset, eller om prisen var noget stiv? Noe negativt å si om firmaet? eller noe negativt om bilen? http://pal.finn.no/pal/technicas/car/ob ... K1j4469668 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 E46 Touring har et bagasjerom på 435 liter (målt ved toppen av bakseteryggen)... med nedslåtte seter er bagasjerommet på 1345 liter. En alminnelig kombivogn/sportsvogn er det fint plass til i E46 Touring. Jeg ville ikke ha kjøpt en E46 sedan eller en E46 coupe som familiebil med små barn... det blir for klønete i lengden. E39 Touring har forøvrig ikke så veldig mye større bagasjeplass enn en E46 Touring... 410/1525 liter... med seteryggene oppe er det faktisk bedre bagasjeplass i en E46 Touring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Jeg hadde ikke gått for coupe eller sedan hvis du har småbarn og barnevogn som skal inn... du vil vel helst slippe å demontere vognen hver gang den skal fraktes. For at jeg skulle få inn en barnevogn i bilen måtte jeg ta av 2 hjul, og toppen av barnevognen for å få plass. Kommer jo selfølgelig ann på størrelsen på vognen, men demontering blir uansett nødvedning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 nå er jo jeg i den "heldige" situasjon at jeg kun har ungene annen hver helg++ så litt demontering av vogn tåler jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 nå er jo jeg i den "heldige" situasjon at jeg kun har ungene annen hver helg++ så litt demontering av vogn tåler jeg.. Om du er "heldig" kan kanskje diskuteres, men barna blir større for hver dag som går og dere skal sikkert på ferie sammen... evt. med en ny kjæreste/kone og flere barn. "Read my lips"... som Bush Sr. en gang sa (vedr. skattebegrensninger)... du får bruk for fleksibiliteten en Touring gir deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Coupe frister, men har du venner og familie i livet ditt er det bare ufattelig irriterende å måtte gå ut av bilen hver gang noen andre skal ut og inn. Du har 2 valg: 1: Bli uvenn med alle du kjenner og kjøp deg en Coupe 2: Kjøp noe fornuftig (touring/sedan) og spar til en morsom sexy bil senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 heldig var nok ment som ironi da broren min hadde en e46 touring tidligere, han måtte ta hjula av barnevogna for å få den inn i bagasjerommet. samme vogna gikk derimot rett inn i min e34 sedan ingen tvil om at man har bruk for fleksibiliteten en Touring gir. Men ungkar og touring... da har man liksom tapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Jeg opplever lasteplassen i coupe som bedre enn sedan. Mye pga de fleste coupe også kan nedlegge bakseter. Var på en liten ferie med 4 voksne i coupe nå. Fikk med all bagasjen. Om det er deg, dame og en unge annahver helg, ville jeg ikke valgt Touring. Fin plass til barnevogn tipper jeg. BMW har vel egne også Syns også bilen du linka til var flott! og riktig priset. Ikke personlig erfaring med firmaet, men de har drevet ei stund og aldri hørt noe negativt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Jeg opplever lasteplassen i coupe som bedre enn sedan. Mye pga de fleste coupe også kan nedlegge bakseter. Var på en liten ferie med 4 voksne i coupe nå. Fikk med all bagasjen. Om det er deg, dame og en unge annahver helg, ville jeg ikke valgt Touring. Fin plass til barnevogn tipper jeg. BMW har vel egne også Syns også bilen du linka til var flott! og riktig priset. Ikke personlig erfaring med firmaet, men de har drevet ei stund og aldri hørt noe negativt. Jeg tror ingen er uenige i at en E46 Coupe er en betydelig mer sexy bil enn en E46 Touring, men skal bilen lastes er det ikke så dumt med Touringens takhøyde, døråpning og stivere fjæring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 noen som tørr å anslå hvor mye bilen som jeg linket til, vil være værdt om feks 2 år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Det er vanskelig å anslå.. Det kommer jo ann på om det blir 14-15,- litern for diesel også.. Men fortsetter det som før så kanskje en 270-300? Kommer jo også ann på hvor mye km den har da og hvordan stand bilen er i.. Men syns ikke bilen var så galt priset.. Lekker bil og ja. Har du kun behov for barnevogn annenhver helg hadde jeg valgt coupe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 Det er vanskelig å anslå.. Det kommer jo ann på om det blir 14-15,- litern for diesel også.. Men fortsetter det som før så kanskje en 270-300? Kommer jo også ann på hvor mye km den har da og hvordan stand bilen er i..Men syns ikke bilen var så galt priset.. Lekker bil og ja. Har du kun behov for barnevogn annenhver helg hadde jeg valgt coupe.. ok den vil være værdt såpass ja.. Heller bare mer og mer mot coupe nå altså! får bare håpe bilen ikke blir solgt innen jeg får solgt den bilen jeg har nå da, som forøvrig ser ut til å bli i løpet av uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Fornuften sier vel E46 Touring, men E46 coupe er en utrolig nydelig bil. Og den som du linker til var jo meget flott. Fikk lyst på den selv jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Jeg opplever lasteplassen i coupe som bedre enn sedan. Mye pga de fleste coupe også kan nedlegge bakseter. Jeg vet ikke hvordan det er med ande E46 sedan, men i min kan du iallefall legge ned baksetene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Alle medlemmene i e46-serien er nydelige biler. Så klart er coupe'n penest, men jeg, som er 19 år, hadde ikke sakt nei til stasjonsvogna. Dog, da hadde jeg lastet den full av stereo, men det skal ikke mye til for at den blir skikkelig kul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå