Energetic Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 alle E46 (og E36) coupe har nedfellbare seter.. det var ekstrautstyr på sedan merkelig men sant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Den E46 du linket til så skikkelig pen ut. og såvidt det er meg kjent så er Technicas et velrenomert og seriøst firma som har drevet lenge i bransjen. Fredrik: Du skriver at touringen har stivere fjæring. Vel, det er mulig det, men under kjøring (uten last) så virker coupeèn mye fastere og stivere enn touringen. BTW: Legger du på 50 lapper så kan du kjøpe en 330Cd isteden.. Det er dieselbørse det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THE WOLF Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Den butikken har jeg hørt litt av hvert om. Ex-svigerfar kjøpte en Bmw compact for ca 3 år siden,og den hadde gått lengre en det som sto på telleren,den sa det på tronerud i drammen. Men det er utbyttinger av biler der hele tiden,så han selger noe jæveli. Jeg bor 7 min unna bare,men butikken har vært der i sikkert 10 år da. Men tror ikke det skal være noe farlig og handle der,svigers var nok bare uheldig,det var en importbil(som de fleste bilene i butikken der). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Fredrik: Du skriver at touringen har stivere fjæring. Vel, det er mulig det, men under kjøring (uten last) så virker coupeèn mye fastere og stivere enn touringen. Det er fordi Touringen også står marginalt høyere på hjulene iom. at den også kan laste flere kilo, men ikke har nivåregulering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Fredrik: Du skriver at touringen har stivere fjæring. Vel, det er mulig det, men under kjøring (uten last) så virker coupeèn mye fastere og stivere enn touringen. Det er fordi Touringen også står marginalt høyere på hjulene iom. at den også kan laste flere kilo, men ikke har nivåregulering. Ja, jeg tenkte det måtte være noe i den dur. Men det er faktisk utrolig stor forskjell på å kjøre touring og coupe om man først skal kjøre litt friskt. Og, enda en positiv ting med coupe: Det er færre av dem, og derfor ser det ut som de holder seg vannvittig mye bedre i pris enn touringen. For til sammenligning, så solgte jeg en 04 320D touring med mye mer utstyr enn denne bilen for 275.000,- i dag... Men det var muligens alt for billig..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 ja da har jeg omsider bestemt meg for ny bil.. ble verken coupe eller stv ble en 04 320D M sport med 66.000km, og relativt mye utstyr er også individual lakk på den, "nachtblau metallic". litt skeptisk til fargen da jeg ikke syns den var blå nok men blir sikkert bra.. utstyrslisten : M-sportspakke II M-sportsskinnratt M gearspak Sportsstoler foran Sportsunderstell Xenon Park Distance Control Individual antrasit takhimmel Individual hvite blinklys Individual høyglans shadowline ABS-bremser Antispinn og antiskrens DSC(dyn.stab.kontr/antispinn Kjørecomputer Klimaanlegg Tiltratt Teleskopratt Tåkelys Utetemperaturmåler El. speil El. vinduer F. glass Fjernstyrt sentrallås Metallic lakk Midtarmelene Lyktespylere Hekkspoiler Automatisk avblendbart speil 6 gear Multifunksjonsratt Cruisekontroll Delt-/nedfellbar bakseterygg Regnsensor Bi-xenon Komfortpakke M-Sport 18" felger Sideairbager Hi-Fi høyttalersystem Navigasjonssystem Business Tofarget frontrute Bakruterollo Setevarme x 2 Bluetooth forberedt Interiørlister black cube silver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå