Gå til innhold

Spm om forumet?!

Redlady
 Share

Anbefalte innlegg

Fornøyd med forumet jeg, men savner egentlig litt 2 funksjoner.

En "siste innlegg" knapp så en kan gå direkte til siste + en liste over sine siste meldinger. Lik den de har på diskusjon.no forumet.

Når en logger inn ser en denne i "sin" meny og en kan klikke der for å se feks sine 10 siste innlegg.

En kan jo såklart søke, men hadde vært greit å ha denne saken også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett fornøyd med dette fora jeg.

Skulle jeg ønske noe var det hvordan bildene kan legges ut. Ut ifra en tråd her må enn melde seg inn på et nettsted for så få en url fra denne, for å kunne legge ut?Vel, inntill jeg får personlig opplæring på dette lar jeg være legge ut bilder tror jeg ut ifra slik det er idag.

Bmwccn er jeg veldig fornøyd med når det gjelder å kunne legge ut bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vits å slette gamle innlegg nei.

Dette skulle da kun vere i kjøp/salg sektionen, men det er jo også kjekt å kunne søke frem tidligere priser på ting og tang

Eneste sider jeg syntes er treige her, er sider med masser av bilder fra imagehack.us

Imagehack.us er javelig treig, og det gjør at siderne her også blir treige.

Ellers syntes jeg dette forum er relativt kjapt.

Ellers savner jeg en liste med de innlegg jeg selv har oprettet, JA kan søke, men det gir jo hver enkelt post man har skrevet.

Men det er ikke bare bare og lage nye funktioner til dette forum.

Forummet er en ferdig pakke som kun har en hvis mengde funktioner som Admin kan slå til/fra etter ønske.

Man kan lage kode selv self., men det er tidskrevende og man bør ha god insikt i selve forum koden og databasen.

Og for dem med videre interesse på det, kan gå hit for å lese http://www.phpbb.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene må jo ligge på en eller annen server, og både plass og linje koster penger..

Joda rett i det hagenisse.

Ellers savner jeg en liste med de innlegg jeg selv har oprettet, JA kan søke, men det gir jo hver enkelt post man har skrevet.

Men om du står i diskusjonsforum så finnes jo dette under "Vis dine egne innlegg". Men mulig jeg misforsto deg også her BoSjo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bimmers er ofte meget treg til å bla i en tråd f.eks. Er det mye bilder i den tråden, går det enda tregere.. Og slik skal det visstnok være pga det er store bildefiler. Rart, for slik har vi ikke det på Bilforumet. Alle bilder ligger jo i tillegg på egen server, ala photobucket eller liknende.

Mulig imageshack er synderen..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...