Mexos Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Skrevet Juli 20, 2008 Lakkeringa kostet ingenting Har en kompis som er lakkerer som skulle ta fagprøven og trengte et panser å lakkere Så han fikk bruke mitt. Så han fikk fagbrev og jeg fikk nylakkert panser kostnadsfritt Både innvendig og utvendig
Mexos Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Skrevet Juli 20, 2008 Ble bra dette, men håper du har tatt eller SKAL ta lysjustering av frontlyktene etter at du satt i de nye lyktene (for et tid tilbake?)For.. Det er nesten ikke noe som er mer ille og til å bli irritert over, enn å møte folk som har ettermontert xenon og blir blendet av disse på kvelden/natta.. Er dem virkelig ille montert, så blender dem om dagen også. NAF tar her ca 50,- for en justering (ikke-medlem pris. Medlem = 0,-). Dem kommer til å sutre over at det ikke er lovlig å ha det slik, og at du må sette på bla bla bla. Da er det bare å si at du skal kjøpe det, og at det kommer snart, men at du bare må få fikset justeringen først i mellomtiden. Lysjustering ble tatt i slutten av April etter de nye lyktene ble montert ja. Så lyset er ganske rett. Det kan du se på bildet jeg tok av lysene på porten. Er litt opptatt av blending selv og har vært ute om kvelden og sett på lysene forfra fra grei avstand og de blender heldigvis ikke no mer enn vanlig lys gjør om kvelden. Men er jo klart at kjører jeg over en hump vil jeg sikkert kaste litt lys i fleisen på motkommende biler akkurat da. Men det synes jeg biler med originalt xenon også gjør.
SiLvEr_ Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Lakkeringa kostet ingenting Har en kompis som er lakkerer som skulle ta fagprøven og trengte et panser å lakkere Så han fikk bruke mitt. Så han fikk fagbrev og jeg fikk nylakkert panser kostnadsfritt Både innvendig og utvendig koster ingenting du liksom! du skylder meg en bytur kan hende d blir dyrere enn du hadde levert d inn på dagtid
Mexos Skrevet August 11, 2008 Forfatter Skrevet August 11, 2008 Lakkeringa kostet ingenting Har en kompis som er lakkerer som skulle ta fagprøven og trengte et panser å lakkere Så han fikk bruke mitt. Så han fikk fagbrev og jeg fikk nylakkert panser kostnadsfritt Både innvendig og utvendig koster ingenting du liksom! du skylder meg en bytur kan hende d blir dyrere enn du hadde levert d inn på dagtid Hehe. Ja skal spandere et par munkholm på deg så ta det med ro Fremtidige planer for denne bilen er nye gulvmatter, nye skilt, skifte bremseskiver,klosser og håndbrekkbånd bak, samt fikse de ulyder jeg har fra bakstillingen og eksosanlegget.
Mexos Skrevet August 19, 2008 Forfatter Skrevet August 19, 2008 Kom litt deler fra Koed idag Nye bremser bak, ny dørlist, motorer til frontlykter, ny betjening til varmeapparat, ledd til stabstag foran, nytt håndbrekk og no klips Begynner å ordne bremsene imorgen
ChrZZ Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 Deilig pakke det der Menne... du har da vel ikke ///M3? *humre*
Mexos Skrevet August 20, 2008 Forfatter Skrevet August 20, 2008 Haha, visste jeg kom til å få kommentar på det merket. Tok selvsagt m-merket fra min gamle list og satte over på den nye. så står M der nå Kanskje jeg burde tatt m3 merket og limt på bakluka nå?
ChrZZ Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 Haha! Med overlegg og greier! Ja, lim på bakluka! På venstre side og opp ned!
Mexos Skrevet August 27, 2008 Forfatter Skrevet August 27, 2008 Da har jeg debutert på bane med bilen. Var kjempemoro og satset så godt jeg kunne Ble tatt noen stilige bilder! Er ingen tvil om at høyre framdemper er gåen, bilen klapper jo sammen på høyre side. Røyk er tøfft! maks senka? Mexos og joavg på tur Sliter litt med å holde alle hjulene på bakken: Dette var litt stilig
Mexos Skrevet August 29, 2008 Forfatter Skrevet August 29, 2008 Kun en kjedelig slitedelsoppdatering denne gangen, men må byttes av og til det og. byttet skiver, klosser og håndbrekkband bak nå. Er ihvertfall godt å se at det står så mange "nye" deler bak hjulene Slipper å tenke på å skifte ut noe av dette på en liten stund. Nå må jeg bare bli kvitt den smellinga fra bakstillinga så er bilen gullegod. Sikkert et par slitne foringer som har skyld i de.
SiLvEr_ Skrevet September 10, 2008 Skrevet September 10, 2008 oppdaterer du ikke ?? tror jeg har bakfangeren til bilen din i lakkboksen. full av grunning er den også. defusern din er også limt ferdig. blir en liten puss over den imårra så blir d lakk. skal da seffølgelig slipe fangern din ordentlig tro om vi treffer fargen denne gangen lakkerer vingen til erlend samtidig så får dere bilene ferdige begge 2 til Våler
Steffen Røssland Skrevet September 10, 2008 Skrevet September 10, 2008 Nå må jeg bare bli kvitt den smellinga fra bakstillinga så er bilen gullegod. Sikkert et par slitne foringer som har skyld i de. ikke vær så sikker på det, ta en titt på festene til bakakslinga mine rustet sundt og knakk av karosseriet til slutt, og det er visst ikke noe uvanlig heller
Mexos Skrevet September 11, 2008 Forfatter Skrevet September 11, 2008 Nå må jeg bare bli kvitt den smellinga fra bakstillinga så er bilen gullegod. Sikkert et par slitne foringer som har skyld i de. ikke vær så sikker på det, ta en titt på festene til bakakslinga mine rustet sundt og knakk av karosseriet til slutt, og det er visst ikke noe uvanlig heller Da ruster de fort isåfall siden bakstillinga ble montert i April uten tegn til no rustangrep. Men bilen skal inn på Norservice bil imorgen til feilsøking så da finner de nok ut hva som smeller Oppdatering kommer silver: Bakfanger i lakkboksen Polerte også bilen idag igjen
Rogern Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Så gliset ditt idag da jeg sto å ventet på grønt lys inn mot sykehuset da du fikk grønt før meg andre veien fra studentsamfunnet. Pilot briller "is da shit" Jeg kjørte "konebilen" en e36 320i sedan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå