aloebiz.net Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Er en Peugeot 406 Sølvgrå sedan av forrige modell (ikke den nyeste) som også er ganske hissig på E6 i follo. Har også sett en Subaru Impreza, tror også den var sølvgrå som hadde stoppa en stakkar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 sort Nissan Primera i sørum, som også innefatter E6 mellom skedsmo og ullensaker! Polti' S. Engen er ofte i avisen å snakker dritt om de som ligger noen stakkars få km over.. Er en grunn til at Orderud ikke ble oppklart.. "noen" jakta på ærlige arbeidsfolk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ready2ride Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Kjipt å bli vinka inn av en "blå indianer" som ligger med jord og mold over nesa i grøfta... ble vinka inn i Begnadalen i valdres, stod tilsamen 11 stykker(UP+Politi+Aspiranter). Første gang jeg fikk bot, så skalv litt på underskriften for å si det sånn når jeg godtok... 6500 spenn fattigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Du sier politifolkene var hyggelige mot deg og anbefalte deg å skrive brev osv osv.LOL sier jeg da. De er selvfølgelig fornøyde fordi du samtykket i førerkortbeslag. Nå er det jo bare ren plankekjøring for de på kammeret, og de kan bruke så lang tid de bare ønsker på å behandle saken din. Jeg gikk i samme fella og de var SÅ hyggelige atte, kjørte meg hjem og greier. Aldri mere skal jeg samtykke til noe som helst. Hvordan er gangen i ting om man ikke samtykker da? Tenker du bare ved førerkortbeslag, eller aldri godta forenklet forelegg også? Jeg ble stoppet på E18 mot Oslo for et par år siden (100-sone), satt å så på videoen og han var vel oppe i rundt 160 for å holde følge stedvis. Jeg slapp _heldigvis_ unna med et forenklet forelegg på ca 8000,-, grunnet relativt sett, ryddig kjøring. Så han satt hastigheten ned til maksgrensen for å beholde lappen som vel er 130 eller noe. Hadde jeg nektet ville det jo blitt sak ut av det, og den hadde ikke hatt noe mildere utfall tror jeg gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svennis Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Før i tiden kunne man spotte politibil ganske raskt, da var det volvo og nissan primera de brukte, men nå leaser politiet biler på korte avtaler, bytter biler mellom etatene, slik at de kan egentlig kjøre hva som helst, og ikke sikkert samme bil er i samme område lenge av gangen. Når det gjelder førekortbeslag og samtykke, så kan man trekke samtykke i ettertid. Og så gå til retten for å bestride kravet. En advokat som heter Hans Heier er ganske dyktig på førerkort beslag saker. Dersom du ikke har samtykket, har politiet 3 uker på seg til å få saken opp i retten, dersom de ikke klarer dette, kan du kreve førerkort tilbake. Dersom det da tar lang tid før saken kommer opp, (det gjør det ofte, iallefall i Oslo) så begynner tiden å gjelde fra dag 1. Jeg skulle miste lappen i 10 mnd, men siden de var trege fikk jeg det tilbake etter 3 uker. Saken tok ekstremt lang tid før den var ferdig, så når saken var oppgjort, hadde 10 mnd passert, og jeg beholdt lappen videre, samt slapp ny oppkjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå