general`s Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 17" felger uten dekk vurderes solgt vis prisen passer. et 34 passer e36 e46 og sikker flere.(8x17).felgene er rettet hos felgservice.så de er hele og uten kast.hadde tenkt en pris på rundt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 bilder? merke og type? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Er bare å slette sånne annonser vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Forferdelig dårlig salgsannonse.. Bilder og innholdsrik info selger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general`s Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2007 takk skal dere ha for koselig tilbake meldinger !!! har ikke internett hjemme så det er ikke lett å svare alle men får nett på tirsdag eller onsdag og da skal jeg legge inn bilder av felga de heter forresten mille miglia. å sure oppstøt blir husket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 takk skal dere ha for koselig tilbake meldinger !!! har ikke internett hjemme så det er ikke lett å svare alle men får nett på tirsdag eller onsdag og da skal jeg legge inn bilder av felga de heter forresten mille miglia. å sure oppstøt blir husket Ja det kommer vel til og gå hardt utover oss dette. Kan jo ikke være uenig i at dette var en annonse som rett og slett ikke ville selge noe som helst? Klin til med bilder og ny annonse når nettet er på plass. Muligheter for at dem er noe i likheten av dette eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general`s Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 her er ett bilde av tilsvarende felg men mine er ensfarget: http://www.autopower.se/powerborsen/ann ... 231035.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general`s Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 så er det noen som er intresert så har jeg bilder på msn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Ensfarget svart eller krom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general`s Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 sølv farget. klar lakken har flasset av etter retting og sliping av kant og felger. kanten var polert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dlux Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 byr 1000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general`s Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 det er nok for lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general`s Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 må ha bud over 4000 . de er jo retta og slipt kant på å det er ikke gratis akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 må ha bud over 4000 . de er jo retta og slipt kant på å det er ikke gratis akkurat. Kan vel ikke forvente å få igjen penger du har brukt på å reparere felgene vel? Blir litt som å sette opp prisen på bilen bare for de den har vært krasjet og reparert før salg... eller er jeg dum nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå