Ballder Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 ballder hva er vitsen med å skrive sånt på andres salgs tråder det er jo bare tull.les regla å følg dem. basta bom Skulle bare heve tråden jeg. Skrivefeil bare. Skulle stå.. OPP.
kukkhue Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 gir deg 2000.- hvis man kan hente dem i Oslo.
general`s Skrevet September 6, 2007 Forfatter Skrevet September 6, 2007 ligger bilder på bmwccn av felgene...
erl1d Skrevet September 12, 2007 Skrevet September 12, 2007 Hei ! er veldig interessert i å kjøpe felger, men jeg gidder ikke å rote rundt på andre plasser for å finne bilder av dem Hvis du vil få dem solgt, gi oss(meg) en link til der bildene ligger så jeg kan se dem. Når det står at de er rettet og klarlakken er litt flasset osv. så er det en fordel (les: krav) at du legger ved bilder. Tviler på at det er mange som gidder å kjøpe brukte felger, som ikke er strøkne uten å ha sett dem Men som sagt, gi meg noen skikkelig bilder, så skal du ikke se bort i fra at jeg tar dem
general`s Skrevet September 14, 2007 Forfatter Skrevet September 14, 2007 må bare lade kamera mitt så jeg får tatt bilde av alle felga. så det skal komme bedre bilder
mrbatnes Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 hei. er felgene skrudde? eller er det bare "fake" skruer.. ? du sa også at felgene var rettet, vil det sei at det ikke er kast/skjevheter i noen av felgene? kan vere interresert, men ikke til 4 tusen desverre, i den tilstanden felgene såg ut på bildene du la ut. hadde vert fint hvis du kunne svare på PM, da jeg ikke sjekker så ofte på forumet bud på 3200,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå