Truls 87 Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Har nok en gang kjøpt meg ny bil. Denne gangen falt valget på en 2003 mod 330D. Hadde den med hjem fra Tyskland etter ferien. Bilen har det meste av utstyr som det gikk ann å få til en E46 bortsett fra automat. Var litt skeptisk til manuell på denne bilen, men det viste seg å være veldig bra. Her er noen bilder av bilen fra selger: Og her er noen bilder av bilen etter hjemkomst med mine hjul: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Gratulerer med nydelig bil. Høres jo helt supert ut med alt utstyr utenom automat. Må snart finne meg en god grunn til å kjøpe touring. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Gratulerer med en utrolig fin E46 Touring! Hadde vært fint med noen interiørbilder også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Gratulerer med ny bil! Bra aks i denne vil jeg tro, sånn fra 80-120 f.eks Denne bilen var jo så å si perfekt! Litt toning av rutene foran og senk den 1-2cm foran så blir den perfekt. Meget pent uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Gratulerer med ny bil, og en nydelig sådan! Regner med det er greit drag i den der. Er nysgjerrig på interiøret også, så hadde vært fint om du kom med noen bilder av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Sånn vil jeg også ha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2007 takk for hyggelige tilbakemeldinger. Rimelig bra skyv ja. Grei overgang fra 320 med automat til denne. Var en liten tur i hemsedal med den og de tyske bobilturistene er ikke noe problem å komme seg forbi. Har vurdert å senkee den, men har foreløpig kommet fram til at den ser bra ut som den gjør, og at den definitivt er best å kjøre, komfortmessig sånn som den er nå.. Sitter M-tech understell på den, så den er vel senket noe fra standard bil i hvertfall. Skal prøve å få tatt noen interirbilder seneere i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Grattis med ny bil Gjorde underverker med andre felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 gratulere med ny bil:) meget pen bil:) elsker den fronten der..<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Grattis med ny flott bil, penere stasjonsvogn skal man lete lenge etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2007 Var ute en tur i stad og fikk knipsa noen flere bilder av interiøret i stad. Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Touringen er fin den, men må jo inrømme at coupeen jeg hadde før var finere å se på, men nå har det seg slik at en 330CD koster så alt for mye mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Bare helt nydelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Ett ord: NICE .... (Eller så ble det jo ti da.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toms Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Pen bil! Hentet en slik i går men den har 2.2 bensin og automat. Ser du har BBS CK felger på. Hvor brede er dem bak? Funderer å å skaffe meg Ch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå