TB328i Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 er nå endelig i gang med å gjøre bilen min om til en BMW har ikke ordna så mange bilder, glemte kamera hehe. bilder kommer når jeg får raskere internett for fy %&"#¤@ så tregt det går. litt om prosjektet; en 92 318is m42 skal bli en 97/98 328i m52 motor kommer fra 328ia har satt på svinghjul og klutch til m20 girkassen fra en 325i m50b25 innsug ledningsnett og hjerne. eksos blir trolig fra e46 328i hvis det er noen som har gjort lignende før tar jeg gjerne imot tips:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 ehhh... okay... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2007 no faith? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 no faith? nei! passer i det hele tatt delene i lag? må jo være mye billigere å bare kjøpe seg en 328 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2007 nå er motor satt inn. innsuget passet med miniatyr endringer:D får f¤% ikke lagt inn bilder. men det går som ventet. kan hende jeg må bytte mellomaksel. og det verste tror jeg blir å få eksosen tilpasset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2007 no faith? nei! passer i det hele tatt delene i lag? må jo være mye billigere å bare kjøpe seg en 328 passer? det er jo en BMW vi snakker om. geniale biler! nesten allt passer om hverandre. hvor mye koster en 97 328i coupe? og hvor mye koster forsikring? jeg har vel brukt ca. 5000,- til nå, det er: innsug, ledningsnett, hjerne, klutch og eksos, olje til gir, motor og servo. finner du en 328 til 5 lapper så si ifra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 no faith? nei! passer i det hele tatt delene i lag? må jo være mye billigere å bare kjøpe seg en 328 passer? det er jo en BMW vi snakker om. geniale biler! nesten allt passer om hverandre. hvor mye koster en 97 328i coupe? og hvor mye koster forsikring? jeg har vel brukt ca. 5000,- til nå, det er: innsug, ledningsnett, hjerne, klutch og eksos, olje til gir, motor og servo. finner du en 328 til 5 lapper så si ifra!! sånn som du beskriver det hær så har du jo ikke en 328 heller da! du har jo bare en 318is med deler fo 5000kr i bagasjerommet! 328 er overraskende billig og forsikre!regner med det blir litt dyrere enn 5000kr når motor/gir og alle dem små sakene som man aldri kommer på regne med er innkjøpt!du har vel også glemt å regne med den bilen du bygger på,var vel ikke gratis den heller! og når du er færdig så har du jo fremdeles ikke en 328 du har jo bare en 318 som ikke er godkjent! har fikset opp en del biler nå og er kommet til den konklusjonen at det ALLTID er billigere å kjøpe den bilen man egentlig vil ha istedenfor å prøve å bygge en etterligning selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2007 motor bytter jeg likt med is motoren, girkassa fikk jeg for å kjøre en kompis til en konsert, blir ikke en 328 men en e36 coupe med 328 motor bilen er jo kjøpt for lenge siden, og er bruksbilen min. regner ikke det som en utgift på prosjektet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2007 f...n ass! skulle nok kjøpt en 328. nå måtte jeg ut med en hundrings til for et lager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 få se litt bilder da! kan ikke ha prosjekttråd uten bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 hørtes ut som et særdeles useriøst projekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet August 2, 2007 Forfatter Share Skrevet August 2, 2007 justering for å få m50b25 innsug til å passe. motor i bil m20 klutch og svinhjul 325 girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet August 2, 2007 Forfatter Share Skrevet August 2, 2007 de problemene jeg har hatt hittil er; svinghjulslageret var for lite, byttet. mellomaksel for lang, byttet. opphengslager på ny mellomaksel passer ikke, byttes. den tingen som holder girstanga for lang, kortet inn. motorfester, byttet. allt dette har kostet kr60,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 har mellom aksel og motorfester kosta deg 60kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå