Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tusen takk for all positiv tilbakemld. :) var på tide!

har jeg skrivd m20 kasse er det feil, jeg har kasse til m50.

men m20 svinghjul og kluch

det er kun motor som er m52 ledningsnett er til 93 eller 94 m50b25 dermed ingen ews. bra oppservert ;)

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

is motoren var i bra stand. byttet registerkjede, kjedestrammer, og alle glide skinnene rett før byttet. men som innlegget over sier byttet jeg den med 2,8 motoren

Skrevet

Jeg beundrer deg som klarer å stå imot alle andre som rakker ned på deg og sier du ikke kom til å klare det. Men nå har du klart det.. all creed til deg

Skrevet

veldi bra at du har fått det til. å jeg skjønner ikke hvorfor ikke folk les alt først man begynner å svart. er det så vanskelig?

Men jeg syns du skulle hatt noe meir bilder av:

-innsug bytte

-eksos forandringer.

-osv

Litt meir teknisk:

Hva du har bytte og hva har du trengt å gjør for at alt passet. ikke hold noe hemmelig her på bimmers veit du.

og fortell meg folkens. hvorfor er det ikke en 328 no da? 3 er jo serien og 28 er motor størrelsen. og derfor er den en 328i kan ikke sei at den er en 318is for det er det ikke lengere. det er jo samma som vist du har en Opel Ascona B 1.3 og bygger den om til 2.0i eller 2.2i så kan jo ikke sei at det er en Ascona B 1.3 lengere. men greit nok du får ikke samma prisen som en 328orginal vist du selger den. men så får du heller ikke tak i en orginal 328i som er 92model heller da.

• 1 year later...
Skrevet

Bilen er nå til salgs med frontskade. Motor er hel og starter. Grått skinn, sort dasj. Justerbart senk. 8x17 rondel 58 med nye 215/45R17 foran Br. Stone 245/40R17 bak. Nexen.

M ratt, speil, skjørt, bakfanger, baklykter. Liten skade i M front fanger.

Nesten ikke rettejobb, mest bytte av deler.

Masse BMW deler medfølger.

Ring 91154516 for mer info.

• 8 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...