Haug Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 Fin bil! Men litt usikker på om jeg liker felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 Meget pen bil! ...selv om jeg aldri har vært spesielt begeistret for chrome! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen86 Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 Den der va jækla feite! Clean og pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Seriøs mafiabil det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Ble litt mye med chrom i riller på nyrene syns jeg! Hadde vært fint å sett noen flere bilder av denne i div. vinkler og lysforhold . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 19, 2007 Forfatter Share Skrevet August 19, 2007 Dukker vel opp fler bilder når jeg har tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Helt perfekt:) svart bil og crom grill/felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Tøff bil. Jeg ville tatt av bakrute senkern. Syns ikke det gjør seg på en så feit bil som 7ern Burde heller tone rutene bitte litt. Men det er nå bare min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Utrolig pen bil:) Hvor har du kjøpt front leppa? og de lyktene er vel ikke originale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Feit sjuer! Eneste jeg ikke likte var lyktene foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 sot rutene, så snakker vi MAFIA ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 30, 2007 Forfatter Share Skrevet August 30, 2007 Utrolig pen bil:) Hvor har du kjøpt front leppa? og de lyktene er vel ikke originale? Nei de er ikke orginale,blir vel å bytte til orginale lykter om jeg kommer over noen. er 99 mod framskjermer på den,så jeg må ha "facelift" lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Men hva med den front leppa? Er på jakt selv skjønner du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Utrolig fet bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 ahh.. me like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå