Ralph Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Sykt fin 7er =) Skjer med mobil bildene da? :\ Få inn noen bilder av bilen fra alle vinkler med ett bedre kamera ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 29, 2010 Forfatter Share Skrevet August 29, 2010 så ut som m3 speila hadde veldig skrå vinkel oppover, hadde nok være penere om dem hadde vært i mer normal vinkel. men trenger fremdeles mere bilder da! hvordan motor er det i denna? er ikke så mye inne på forumet her..men skal se om d blir noen bedre bilder før snøen kommer. sitter 4 liter med 6 trinns i denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 er ikke lenge til snøen kommer nå, hint hint liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Dæven! Ble en helt annen bil med den looken, ble ikke kjedelig og trist og se på, som den blir når den er orginal. Utrolig pen og rå kombinasjon med felger, senk og div. Denne likte jeg utrolig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Da ser det ut til at denne er til salgs!! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24689392 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Er noe amerikanske greier disse hjula. 9,5" foran og 11" bak..De tar litt plass for å si det sånn heeelt rått stuk... bare å kvitte seg med øyeskyggen så er bilen perfekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Flott bil, men proposjonene mellom bil, felger og ratt ser heeelt sykt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Er hver sin smak vettu Ville jeg ha hatt bussratt ville jeg ha kjøpt en scania buss Orginalt ratt samt orginale faceliftlykter har jeg liggende om noen får tvangstanker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Bilde som viser fronten..Har orginale faceliftlykter både med og uten xenon liggende+hvite,sotede og usa blinklys på lur.. så blir muligens noe annet neste år. + evt m5 speil. syyyykt rå! angel eyes likte jeg dog ikke.. de burde enten vært hvit/blåe eller ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 er sikker bare og kjøpe bilen og forandre på det man ikke liker alle kan ikek ha samme smak heller men i mine øyne er detta her helt perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Litt dumt å fjerne airbag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 skal med airbag da. har jo ikke tenkt å bruke de likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Litt dumt å fjerne airbag? Det har jeg også nå funnet ut,og derfor skaffa jeg et "m-sport" ratt eller hva det nå kalles i går. iallefall et 3 eika mulitfunk. ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Ser garantert penere ut også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Litt dumt å fjerne airbag? Det har jeg også nå funnet ut,og derfor skaffa jeg et "m-sport" ratt eller hva det nå kalles i går. iallefall et 3 eika mulitfunk. ratt dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå