Gå til innhold

Montering baklykter (lexus) E36 Sedan

Anbefalte innlegg

Skrevet
Merkelig, virker som noen har solgt deg halve lykter gutt...

Hater når det skjer......

Hvem har du kjøpt de hos? Noen på forumet her eller? Legg han under seriøse selger/brukere. Fins en slik tråd, om du syns personen er useriøs.

Kan også legge til at vis du har hatt en postiv erfaring med noen andre da.

Det er eg som har solgt han lyktene og no kom tråden eg venta på, men dessverre ikkje dei svara eg håpa på (bortsett fra ropa sitt første innlegg).

Lyktene stod på min 325 når eg kjøpte han, men etter kvart bytta eg dei ut med m3 (røde/kvite) baklys. Det einaste eg bytta den gangen var (som eg har sagt i fleire PM til trådstarter) kun sjølve lykteglasa, alt anna passa perfekt

Har ikkje lyst å bli stempla som useriøs, i tillegg veit eg sjølv kor irriterande det er å føle seg lurt...

Har eit par forslag: Kan det ha noko å sei om det er Check Control eller ikkje (eg hadde cc på 325en) ein anna ting kan vere at lexus lyktene er InPro, det samme var m3 lyktene eg bytta til...kanskje det er anleis når det skal byttes fra originalt?

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Det er eg som har solgt han lyktene og no kom tråden eg venta på

............

når det skal byttes fra originalt?

orginal lyktene har vel ikke dette lednigsnettet, der er vel alt festet på selve lykten?

så da du byttet til nye lykter brukte du de kablene som fulgte med lexus lyktene i utgangspunktet.

Merklig at du ikke fikk med kabler til dine nye lykter?

Hvis du fikk det kan du jo bare sende de til han, regner med de passer siden de gamle til lexus lyktene passet til dine nye lykter?

men hvis ikke er det jo fortsatt mulig at de kablene jeg har passer?

Skrevet
Det hadde vært KJEMPE!!!

Gidder du ta kontakt pr mail ?

Theis@start.no

Tar bilde av kablene i morgen jeg, så kan du selv vurdere om du tror det går eller ikke.

Så hvis han du kjøpte lyktene ikke har kabler, så ordner vi det.

Skrevet

Vil ikke stemple noen her heller som useriøs, ga han bare tips om at han kunne bruke den tråden vis dette skulle bli aktuelt. Er jo bra at du som har solgt lyktene engasjerer deg i saken og dere får sikkert ordnet opp i mellom dere :D

Men etter det han beskrev her så hørtes det ut som kun "halve" lykter får meg.

Siden jeg også har hatt lexsuslykter og dem gikk rett inn uten noe som helst problem.

Lykke til :D

Skrevet
Kan jo klippe å lodde ledninger ut til hver pæreholder.

Sikker på at det ikke er klart? hmmmm...er visst ikke meningen å ha lexuslykter på bmw.. jeg ville forøvrig heller kjørt med to knuste lykter enn en lexuslykt :lol:

Pæreholderene passer ikke i lyktene......

Jeg hadde problemer med at ikke alle pæreholderne passet da jeg byttet fra org lykter med oransje blink til hvite blink. Var ikke lik pæreholder til oransjeblinklyspærer.. Ikke spør hvorfor :wink:

Skrevet
Eg fekk ikkje med noko ledningsnett til mine røde/kvite baklys, og dei var, ifølge selgar, "ny i eske".

http://bimmers.no/viewtopic.php?t=24412

Kan det rett og slett være at de inpro lyktene du kjøpte skulle vært originale pæreholdere til, men at de passet med ledningsnettet som sto i bilen etter lexus lyktene og du bare trodde at det skulle brukes?

For ledningsnettet hører egentlig til lexus lyktene og ikke til bilen :wink:

Men hvis det ikke skal brukes originale pæreholdere i inpro lyktene skal det jo følge med ledningsnett der også!

Skrevet

Det eneste jeg er sikker på er at:

-Orginale pæreholderene passer IKKE i lyktene jeg har kjøpt (ikke noen av dem)

-Lednings-banene/stikket fra på di orginale lyktene er Poppet fast, og det er ikke meningen at disse skal brukes på di nye lyktene.

Så jeg er ganske sikker på at di som har kjøpt lexuslyktene nye MÅ ha fått med pæreholdere og lednings"nett"/kabelbaner for å fått disse til å fungere.

Uten det, er lyktene ubrukelige....

Skrevet
Merkelig, virker som noen har solgt deg halve lykter gutt...

Hater når det skjer......

Hvem har du kjøpt de hos? Noen på forumet her eller? Legg han under seriøse selger/brukere. Fins en slik tråd, om du syns personen er useriøs.

Kan også legge til at vis du har hatt en postiv erfaring med noen andre da.

Det er eg som har solgt han lyktene og no kom tråden eg venta på, men dessverre ikkje dei svara eg håpa på (bortsett fra ropa sitt første innlegg).

Lyktene stod på min 325 når eg kjøpte han, men etter kvart bytta eg dei ut med m3 (røde/kvite) baklys. Det einaste eg bytta den gangen var (som eg har sagt i fleire PM til trådstarter) kun sjølve lykteglasa, alt anna passa perfekt

Har ikkje lyst å bli stempla som useriøs, i tillegg veit eg sjølv kor irriterande det er å føle seg lurt...

Har eit par forslag: Kan det ha noko å sei om det er Check Control eller ikkje (eg hadde cc på 325en) ein anna ting kan vere at lexus lyktene er InPro, det samme var m3 lyktene eg bytta til...kanskje det er anleis når det skal byttes fra originalt?

Jeg har ikke lyst å henge deg ut heller, som du ser lenger oppe i tråen har jeg skreve også, at jeg ikke ønsker å navngi deg.....før du har fått en sjanse til å ordne opp iallefall.

Men siden du tydeligvis har brukt ledningsnettet til lexus-lyktene på dine nye m3lykter....har du vel ett ledningsnett/pæreholdere som du fikk med m3-lyktene dine tilovers, som burde passe på lexuslyktene ??

...OG fikk du IKKE med pæreholdere/ledningsnett til M3 lyktene, er jeg ganske sikker på du ville fått samme problem som meg med montering viss du skulle byttet fra orginale lykter.

...og da ville det vel vært en rettferdig måte å ordne opp på å sendt meg dem ?

Eller hva syns du ?

Skrevet

de lyktene er så stygge at jeg er sikker på at vi andre på forumet går sammen å sponser deg med 50 kroner hver så du får kjøpt deg noe ordentlige lamper.. jeg får grøssninger langt nedover ryggen når jeg ser sånne på bmw'er... uff... burde ikke vært lov

Skrevet
de lyktene er så stygge at jeg er sikker på at vi andre på forumet går sammen å sponser deg med 50 kroner hver så du får kjøpt deg noe ordentlige lamper.. jeg får grøssninger langt nedover ryggen når jeg ser sånne på bmw'er... uff... burde ikke vært lov

:applause:

Skrevet

Hehe, skal du bare ha konto.nr da ? :P

Neida, jeg er enig....men har nettopp kjøpt hus og er ikke formye penger i kassa. Så måtte jeg ha nye lykter da di orginale er knust....samt orange blinklys (fremme og på siden er hvite) ....syns ikke det sto i stil. Så jeg ville bare ha noe som var bedre og billig.

Men viss noen har noen Rød/hvite baklys til en billig penge, takker jeg for tips......håper også jeg kan få pæreholdere og ledningsnett til di mindre flotte lexuslyktene slik at det går ann å selge dem videre når jeg finner meg nye....

Skrevet

skjønner... kjøpte hus for to år siden selv og det er ikke gratis nei.. vi ser hva som dukker opp når folk kommer seg på nett. Utrolig hvis ingen har noe liggende..

Skrevet

Det er vel til den enkelte å få bedømme selv, noen syns sikkert det er fint, vis en 3 av 100 syns leksus lykter er rått, so what?

Saken var jo her om at lyktene ikke funker/eller mangler leddningsnettet, ikke hvor stygge dem er!!

panser

Fått ordnet opp eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...