SanMiguel Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Noen som vet hvor jeg får tak i denne i tyskland og omegn? Rear bumper spoiler STW Diffuser for rear bumper STW http://www.wheelexperts.com/aero/hamann/line_e36.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Hvis du leser på siden hans under exterior->aerodynamics, står det Hamann stw rear bumper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Vanvittig stygg iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 hehe ja jevli stygg og:P Fant en del steder i USA og Canada.. men vil helst kjøpe i rundt tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 http://www.hamann-motorsport.de/index_start_en.php du finner en kontaktlink til Hamann nede på sida. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 okay thx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 huff.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 nei det der var ikke noe pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 nei det der var ikke noe pent Har no sett værre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Var vel ingen som lurte på hva dere syntes om bakfangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Hver sin smak kanskje like greit, så slipper jeg å ha samme bakfanger som alle her inne:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 hehe ja jevli stygg og:P Du var ironisk her eller? Hvis ikke så skjønner jeg ikke hvofor du skal ha den hvis du synes den er "jevli stygg"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 hehe ja jevli stygg og:P Du var ironisk her eller? Hvis ikke så skjønner jeg ikke hvofor du skal ha den hvis du synes den er "jevli stygg"... en smule:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå