arne-vig Skrevet August 27, 2007 Forfatter Share Skrevet August 27, 2007 Nei, bilen er ikke solgt enda. Flere som har villet bytte inn, men enten feil biler eller feil pris. Har korrigert litt på prisen nå, 260000 med alt(Felger). Eller kom med bud! Annonsen min på finn går ut i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Frister å prøve å få lån til denne, men jeg får nok hvertfall ikke lån før jeg får solgt min egen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet September 3, 2007 Forfatter Share Skrevet September 3, 2007 Trodde den egentlig var solgt, men han trakk seg desverre. Så bilen er fortsatt til salgs. Annonsen på finn er gått ut på dato nå, men send mail for info og bilder. Ligger og annonse på autodb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet September 5, 2007 Forfatter Share Skrevet September 5, 2007 Nå har jeg lagt den inn på finn.no. Dette er finnkoden: 11061533 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 http://finn.no/finn/car/object?finnkode=11061533 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 Takker for det, må snart lære meg og legge ved linker!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg