Gå til innhold

Min 1999 E39 M5

Share

Anbefalte innlegg

Når jeg hentet M3n til våres fløy jeg også til Hahn..Så leide bil og kjørte til Stuttgart.. Nå ligger jo Stuttgart midt i mellom München og Hahn sånn ca..men det ble uendelig mye billigere å reise til Hahn enn München fant jeg ut.

Leiebil kosta meg mye mer enn 400 dog..Tror jeg betalte 1000,-..kanskje noe med at jeg leverte den i Stuttgart. Ford Ka..Skikkelig deilig cruiser på autobahn det ja.. 8)

1000Kr for et døgn i ford ka :shock: !!!

X-trailen kjørte jeg fra München til Stuttgart. Betalte 450Kr. Ingen tillegg for å levere på annen flyplass... Tror du sjekket litt dårlig på forhånd når du betalte såpass mye for en ka.. Og nei, det er ikke noe morsom bil på autobahn. Har prøvd den et par ganger for lenge siden. Trodde de hadde sluttet med den søpplebilen der nå... Greide du 150Km/t på den? Tror det var omtrent det jeg greide med den jeg kjørte.. Tragisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette var hos Hertz..Eneste som var åpent på Hahn når vi kom dit. Hvor leide du? Skal nedover nå straks

Har aldri leid bil på Hahn, men fra München, Stuttgart, Frankfurt og Düsseldorf. Har brukt litt forskjellig, men www.weekrent.de og www.billigleiebil.com er de jeg har brukt mest. weekrent har ikke så mange utleiestasjoner, mest fra flyplasser, men de har veldig gunstig leie om man skal ha bilen noen dager.. Har bestilt en Audi A8 Quattro der i anledning at jeg og noen kompiser skal på nyttårshopprennet i Garmisch Partenkirchen. 385 euro for 5 dager. Da er alt inkludert. Vi følte at vi måtte ha en stor bil :D

Ellers så kan det være greit å sjekke med de store også. hertx, sixt, avis etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med langt billigere?

Avhenger jo litt hvor lenge før du bestiller, men jeg hadde ikke så mange dager på meg. Det kom da ca på 600 for 2 stk med ryanair og nesten 4000 med norwegian. Når leiebilen da kom på 1200 + bensin, så ble det jo billigere. I tillegg var det kjekt med bil siden vi skulle se på flere biler.

Var mye verre da jeg hadde bestilt en 1 serie, men pga av at de ikke hadde flere så ble jeg oppgradert til en Nissan X-trail. Makan til drittbil!!

Hah! Vi hadde bestilt 3-serie i fjor og ble oppgradet til CRV! Morsom bil på ringen det! Disse suv-ene er noe forbanna møl.

Zafiraen var for så vidt helt grei. God plass, og siden det pøseregnet så var det aldri aktuelt å kjøre over 140km/t. Sikkert like greit.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekket bare grovt opp, og gjorde ting litt i hastverk, men Norwegian var ikke spes billi. Jeg betalte 800kr for 2 stk med Ryan Air til Hahn, og samme sum for 2 stk videre til Augsburg med DB....

Og så hører det også med til historien at jeg bestilte 3 dager i forveien, da dette var en svak hastesak....

Den jeg kjøpte var den eneste Imolarøde som stod til salgs på mobile akkurat da.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M539 du mener? :P .

De skiltene fikk jeg til og med ta med meg fra Biltilsynet der nede...

Måtte bare drille bort klistermerket som viste at en eller annen avgift var betalt....

Prøv den på det norske Trangsynet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...