KiMMerN Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 For noen måneder sia ble en M5 bestilt,den har kommet nå og har blitt hentet. Bare gleder meg til den kommer inn for en service eller reparasjon:) Jammen en rå heftig bil. Kom på 2.3mill tror jeg det var. Og for ikke så lenge sida ble den nye M3'n også bestilt. Klargjøringa vil jeg jammen bli med på Hvor får folk pengene fra egentlig?? Han som kjøpte seg ny M5 var jo rundt 50-60 år. Står å en E36 M3 hos oss til salgs. 155.000 har den gått og selges for 299.990kr Fulgt alle servicer. En utrolig nydelig bil.. E34 M5 Touring kom inn på verksted i dag å,noe med nivåreguleringa:) Fin start på lærlingtida det her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 høres ut som du har skaffet deg en skikkelig lærlingeplass hehe.. Hva i alle dager skal han gamle fyren med en sånn bil ? Vi ungdomene som skulle hatt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Siden det er mulig å bestille den nye M3'n nå... Hva ligger grunnprisen på her i norge? Har ofte ønsket at jeg var utlært BMW mekaninker når jeg skrur på min egen bil, så dette må jo være en ypperlig jobb for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Hadde blitt mektig irritert om en fersk lærling skulle håntert min nye M5 til 2,3mill når den ble satt inn på værksted. Så om det er slik at dere gleder dere til den kommer inn fordi dere da skal teste den, blir jeg skremt. Ikke jeg som har kjøpt, men gjør meg mine tanker om hva som foregår på enkelte verksteder rundt om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Morro... Du MÅ hinte til når de står i butikken så skal jeg opp å kikke :D. Synes det ellers bare står småkjipe E90 og X5r der. Du jobber på Sulland i Dog Vally ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Vel, tror ikke han skulle ut og herje med bilen akkurat. var vel mer se på den ! er ikke sååå ofte man ser de bilene heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Står å en E36 M3 hos oss til salgs. 155.000 har den gått og selges for 299.990kr Fulgt alle servicer. En utrolig nydelig bil.. Vet du om det er samme fyr som har hatt E36 M3n som har bestilt den nye?? Har fått med meg at han har vært i "tenkeboksen" ei stund... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KiMMerN Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Siden det er mulig å bestille den nye M3'n nå... Hva ligger grunnprisen på her i norge?Har ofte ønsket at jeg var utlært BMW mekaninker når jeg skrur på min egen bil, så dette må jo være en ypperlig jobb for deg mener de sa att grunnprisen lå på rundt 1.3 mill tror jeg viss jeg ikke hørte feil,det er før de svir av noen lapper til på ekstra utstyr å sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 hvilket år er den E36 M3`en da? 3.2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KiMMerN Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Hadde blitt mektig irritert om en fersk lærling skulle håntert min nye M5 til 2,3mill når den ble satt inn på værksted.Så om det er slik at dere gleder dere til den kommer inn fordi dere da skal teste den, blir jeg skremt. Ikke jeg som har kjøpt, men gjør meg mine tanker om hva som foregår på enkelte verksteder rundt om. Tror nok itte at jeg får drive alene på den. teste den,det er jo en kundes bil og vi kommer jo ikke til å herje å kjøre med den,er jo tross alt en bil til over 2 mill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KiMMerN Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Morro... Du MÅ hinte til når de står i butikken så skal jeg opp å kikke :D. Synes det ellers bare står småkjipe E90 og X5r der.Du jobber på Sulland i Dog Vally ja? hehe,skal nok prøve å få til det:p Ja er noen av dem som står der ja,men fler late å fæle Toyota'er(sånn som Auris og Yaris) Jepp,gjør nok det ja:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KiMMerN Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Vel, tror ikke han skulle ut og herje med bilen akkurat. var vel mer se på den ! er ikke sååå ofte man ser de bilene heller nei akkurat. ganske sjelden. bare jeg får hørt lyden av 10'ern hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KiMMerN Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Står å en E36 M3 hos oss til salgs. 155.000 har den gått og selges for 299.990kr Fulgt alle servicer. En utrolig nydelig bil.. Vet du om det er samme fyr som har hatt E36 M3n som har bestilt den nye?? Har fått med meg at han har vært i "tenkeboksen" ei stund... Ja jeg mener det er samme person som hadde E36'n. Er ikke helt sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KiMMerN Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 hvilket år er den E36 M3`en da? 3.2? 1997 mod. 3.2 l ja.. legger ut link til den snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Høres ut som en konge plass du har fått læreplass. Er lærling på Opel/Mitsubishi selv. Blir mye kjipt, men akkurat nå står det både EVO 8 og 996 C4S inne på verkstedet. Skal bli gøy å prøvekjøre:). (nei, vi rævkjører ikke bilene, men noen biler må testes hardere enn andre) Bavaria har verksted i samme bygning. Har vel vært ca. 10 M-biler innom den siste måneden, bl.a en fyr i E60 M5 som så (stirra) på hele tida mens de skrudde. Tror jeg hadde blitt sånn passe nervøs da ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå