Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nå vet jeg ingen ting om hva som er gjort med denne motoren, men om du fortsetter å kjøre slik uten å ane hva du holder på med. Vil det nok kun ha en utgang, havari.

Du skal ikke dra ut motoren på turtall mange gangene med alt for mager blanding/feil tenning før det er gjort uopprettelig skade på div komponenter.

Kobl på manometer på bensintrykk og se under belastning og holdøye med bensin/luft blandingen gjennom hele registeret.

Har du ikke kontroll på bensin/luft/tenning bør du ikke rote med turbo.

Skrevet

Leser her.. nå er ikke jeg helt sikker på hvem motor du har men, vis du kjører orginale dyser med bensin reg, og mater på med turbotrykk.

feks. 0,5 bar vil bilen din kutte og dette ender med hull i stemplene/stempelet ditt..

Du må ha mere bensin, enklest måte er kjøp en 300cc dyse sett den i belgen med en trykk bryter som slår inn vedfeks 0,2 bar

Eller kjøp et tilleggsprut.. dette for du fra 3500kr

Jeg har prøvd dette selv på en m50 motor og de kutter så lenge det er orginale dyser med bensin reg...

Håper bare det ikke er for seint at ringene dine er brent... motoren din har gått magert men jeg veit ikke hvor lenge du har gjort dette...

Et tips... SLUTT OG KJØR FØR DU HAR ORDNET DETTE..

Det blir mye billigere

Skrevet

Samme som A-dekk! Prøvd det samme selv. og det kuttet uansett, bilen drar bedre med mindre luft pga. da får den nok bensin. Nok bensin til og øke turtall ihvertfall. å lite nok til gjøre deg mye penger fattigere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...