Dralle Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Legger ut følgende triste melding for et medlem av bmwccn: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=386633 '86 BMW M 635Csi STJÅLET i Oslo Vår 1986 BMW M 635Csi med registreringsnummer DJ 64066 har i løpet av det siste døgnet blitt stjålet fra Autozentrum AS på Økern i Oslo. Bilen var der på service, og sto parkert ute på parkeringsplassen. Siste sikre observasjon av bilen er ca. klokken 14 tirsdag 31. juli, da en mekaniker la merke til at det sto en hvit norskregistrert Mercedes med flere Øst-Europeiske personer inni, bak bilen. Etter dette er det ingen som har lagt spesielt merke til bilen, men det antas at den har blitt hentet i løpet av natten til onsdag 1. august. Den er Diamantsvart metallic med beige skinn og sort dashbord, og er et 110% strøkent samlerobjekt. Utover originalt har den 18" skrudde BMW felger og er moderat senket Er det noen som kan ha sett bilen det siste døgnet hadde det vært fint å fått beskjed om dette. Undertegnede er å nå på telefon 922 422 85. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Denne er vel på tur til øst-europa nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 trist! utrolig stilig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nensin Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Hurra for schengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet August 2, 2007 Forfatter Share Skrevet August 2, 2007 Denne er vel på tur til øst-europa nå Det er ikke sikkert. Kan hende det er noen som er "lure" nok til å bruke den på norske veier som har tatt den. Hold øynene åpne folkens! Synd om en slik bil blir ødelagt Forhåpentligvis havner den hos sin rettmessige eier igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 bah håper virkelig denne kommer til rette igjen... umulig å overse denne hvertfall, så forhåpentligvis er det noen som sier ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Dette var trist å lese, herregud for fin 6 serie, tror aldri jeg har sett noe mer strøkent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 utrolig at folk ikke skal greie å la være altså. Trist for eieren å bli frastjålet en så nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Blir ikke dette autozentrum sitt ansvar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Blir ikke dette autozentrum sitt ansvar? Trolig ikke... det er din forsikring som gjelder også når bilen er på et verksted... man kan kun håpe på at vekstedet evt. vedkjenner seg sitt moralske ansvar. En veldig trist sak dette iom. at E24 begynner å bli skikkelige klassikere. Det er nok ikke bare i østeuropa at det er et stort marked for slike biler, men de aller fleste slike biler havner nok allikevel der. Jeg er i likhet med Nensin ikke så sikker på at Schengenavtalen om fri flyt av varer og mennesker innenfor EU og EFTA er en god ide... iallefall ikke fri flyt av mennesker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 I følge tråden på Bmwccn er det ikkje første bilen som forsvinner derfra. Virker ganske talentløst av verkstedet å ikkje sette sånne biler inne eller på et innlåst område.Kamera var berre en "dummy" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Hva kjennetegner egentlig en typisk øst-europeer? Hver tiende bil (nesten) som jeg møter på veien her om morgenen når jeg kjører til jobb er Litauen eller Polsk-registrert men jeg tviler på om de samme personene hadde skilt seg noe særlig ut fra Nordmenn om de hadde kommet i norskregistrerte biler. Men for all del, gutta i den hvite Mercedesen hadde kanskje nasjonaldrakt på seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ond Racing Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Liten kommentar til deg over her.. Jeg jobber faktisk på Autozentrum og vi bruker store ressurser og penger på at slike ting ikke skal skje. Har ikke eksakt tall på hvor mange biler som er gjenom på tunet vårt iløpet av et år men det er snakk om tusenvis av biler. I min tid der så har det blitt borte 2 biler så "talentløst" er vel å ta i litt. Og jeg har jobba der i snart 5 år.. Så det har sikkert passert 14-15000 biler der så veit du det før du slenger med leppa neste gang Veldig beklagelig for kunden som har mistet bilen sin men det kunne like godt ha skjedd på gata eller i et parkerings hus. Håper bilen kommer til rette igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 I min tid der så har det blitt borte 2 biler så "talentløst" er vel å ta i litt.Og jeg har jobba der i snart 5 år.. Ditt utsagn om at det kun har forsvunnet 2 biler på den tiden stemmer overhodet ikke med opplysninger fra andre kilder. Du kan jo blant annet ta en prat med Ellingsen her på forumet - han kjenner til flere biler enn som så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Men for all del, gutta i den hvite Mercedesen hadde kanskje nasjonaldrakt på seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå