Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:shock: Hjelp: Jeg tenker på og bygge turbo intercooler i en 86 325i cab (e-30) :twisted: Er det noen som vet hva jeg eventuelt må gjøre, bytte for og få dette godkjent i vognkortet :?: . Tenker på anng bremser, understell osv. Skal ikke dra ut bøtter og spann av hester, men rundt 250 :lol: , org ca 170.

Er det noen der ute som har gjort dette og fått det godkjent?

Evnt litt hjelp anng montering av diverse parts, bilder og annen hjelp for og få dette til og passe mottas med stor "tusen takk"

Send meg mail på jannsøerdahl@hotmail.com, hvis du har noen erfaringer :idea: som jeg kan få bruk for...

Skrevet

Er nok ikke lett å få det til, men å si det er umulig høres litt useriøst ut. Det går mange biler med godkjennt turbo som ikke har vært innom tuv.

Men å gå gjennom alt som evt må gjøres i den prosessen er det vel diskutabelt om det er verdt. Ville nok heller tatt dialogen med biltilsynet ang oppgradering til en heftigere sugemotor fra en annen bmw.

Det er jo heller ikke umulig å ta ut 240-50 hk av en m20 uten turbo. Vil nok koste en 60-80t, men det vil en runde innom tuv med turbobygge overstige med god margin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...