Oak Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Det mener ihvertfall jeg. Det blir lissom det samme overallt: Seidl, Rieger, FK osv osv. Samme gjelder felger, overallt jeg ser har de de samme felgene, og det er bare et fåtall som ser ut syns ihvertfall jeg. Savner ting som: M3 CSL Front m/carbonleppe M3 Bakfanger M3 Sideskjørt Vorsteiner produkter som, panser, CSL bagasjelokk, diverse carbondeler osv. Savner også Felgmerker som: Iforged DPE (Dynamic Performance Engineering) Velocity wheels Kinesis ++ Kunne ønske det var like bra utvalg her i Norge! Er så mye styr å handle ifra statene.. Hmm, en ting til, noen som vet hvor jeg kan få tak i Hyperblack CSL Replicas? Er det fler enn meg som syns vi burde hatt mer av disse produktene her hjemme? Moderatoredit (Fredrik): Du har to nesten identiske tråder aktive (den ene tråden har imidlertid noen bilder). Vi kan ikke spleise tråder, men jeg har flyttet bildene over til denne tråden iom. det er svar til denne tråden. Den andre tråden er slettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Er da ikke noe styr å handle fra us and a. Går jo som regel mye fortere og du får mye bedre service enn her på nisseberget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Kunne ikke vært mer enig, hagenisse. Skal du ha billig frakt fra statene: www.jetcarrier.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToreG Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Har dere noen gode sider der jeg kan finne styling i amerika da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet August 2, 2007 Forfatter Share Skrevet August 2, 2007 fant en bra side ihvertfall: www.modbargains.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Ikke noe stress å bestille fra USA. Du må ofte spørre om fraktprisen da. Det meste av stylingdeler er billigere å bestille fra USA enn fra butikker her i landet. Bare husk FRAKT og MVA. Modbargains er helt klart en god side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 heisann! går stort sett greit å handle fra statene ja. om det er felger du trenger er det bare å si ifra hva du vil ha skaffer så å si alt av merker fra både inn- og utland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 https://jlevistreetwerks.com/store/ Mye snacks i USA, men det blir jo bedre og bedre her hjemme også. Viktig at folk etterspør varer slik at firmaer tar til vettet og starter å importere godsakene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToreG Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Det mener ihvertfall jeg. Det blir lissom det samme overallt: Seidl, Rieger, FK osv osv. Samme gjelder felger, overallt jeg ser har de de samme felgene, og det er bare et fåtall som ser ut syns ihvertfall jeg.Savner ting som: M3 CSL Front m/carbonleppe M3 Bakfanger M3 Sideskjørt Vorsteiner produkter som, panser, CSL bagasjelokk, diverse carbondeler osv. Savner også Felgmerker som: Iforged DPE (Dynamic Performance Engineering) Velocity wheels Kinesis ++ Kunne ønske det var like bra utvalg her i Norge! Er så mye styr å handle ifra statene.. Hmm, en ting til, noen som vet hvor jeg kan få tak i Hyperblack CSL Replicas? noen som vet hvor jeg kan få tak i disse sideskjørtene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet August 10, 2007 Forfatter Share Skrevet August 10, 2007 Her: http://www.euro-spec.net/product_info.php?cPath=49_64&products_id=103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Jeg har de samme kinesis hjula på bilen min. Gi meg et bra bud så er de dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Oak: M3-bakfanger får du ikke til å passe på vanlig coupe, det nærmeste jeg har funnet er bakfangeren til Racing dynamics Tornado-kitet eller fanger fra Srs. Men m3/csl-look front får du på modbargains. Har tenkt til å bestille derfra selv (m3fanger og karbonleppe). Frakten på en fanger blir 220 dollar fikk jeg til svar. Om det blir ekstra for leppa vet jeg ikke. I tillegg kommer toll på varen og frakta. Ser du er fra Fredrikstad, det er jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Pass på å velge fanger laget i PP og ikke dårlig plas.. På modbargains har de PP. Med leppe så kom det på 320 dollar i frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå