Gå til innhold

Er dette verdens styggeste felger??

antiloop
 Share

Anbefalte innlegg

De første felgene var spesilelle,tror kanskje ikke jeg hadde kjørt me de men :wink: . Men er masse stygge felger på markedet, sånn som den saab felgen blant annet. Også er det vel opel tror jeg som har ett. de pleier og stå på calibraen ofte, tror det er bare tre eiker på de også. drit stygt hvertfall :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her var det saktens noen "spenstige" felger. Bamsefelg, diamantfelg og de som trådstarter har funnet er noe som jeg ville anta kun er spesielt for interesserte (og i enkelte tilfeller også MYE penger på bok).

Er det noen som har flere gode eksempler. Mener å ha sett at du kan få felger med lysdioder, hvor du kan vise bilder og/eller tekst etter mørkets frembrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Hvis noen sponser bamsefelger til kjerra mi skal jeg kjøre med de! :)

Hmm.. Hva med ett spleiselag folkens.?? Ett par hundre kroner hver og viiips, så har pluttselig Gunnar fått seg nye felger som han nå er tvunget til å kjøre med.!! :devil::evillol:

cimg4125redbn6.jpg

Haha!! med jeg, finni pris på de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamsefelgene har jeg forska litt på. De kom såvidt jeg har funnet ut KUN i 4x100, og fulgte originalt med VW Polo Harlequin. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... Behind.jpg

De heter forresten Ronal Bear.

Var meningen jeg skulle ha slike på E21n, men så kom det et sett ATS-felger opp først. Da ble det de istedet. Bamsefelgene er vanskelige å få tak i, men visstnok ikke så sykt dyre når de først er tilsalgs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...