Kurt Andre Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 De første felgene var spesilelle,tror kanskje ikke jeg hadde kjørt me de men . Men er masse stygge felger på markedet, sånn som den saab felgen blant annet. Også er det vel opel tror jeg som har ett. de pleier og stå på calibraen ofte, tror det er bare tre eiker på de også. drit stygt hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Her i Tromsø går det faktisk en e36 m3 med de kelleners felgene!(!) Bilen er forøvrig fin dersom man ser bort ifra felgene. Tror nok den hadde tatt seg bedre ut om den sto på leca stener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Keleners er en ganske seriøs BMW-tuner (men felger har de ikke greie på..) så det finnes nok folk der ute som tvinger seg til å tro at dette er bra greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frossi Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Her var det saktens noen "spenstige" felger. Bamsefelg, diamantfelg og de som trådstarter har funnet er noe som jeg ville anta kun er spesielt for interesserte (og i enkelte tilfeller også MYE penger på bok). Er det noen som har flere gode eksempler. Mener å ha sett at du kan få felger med lysdioder, hvor du kan vise bilder og/eller tekst etter mørkets frembrudd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Hvis noen sponser bamsefelger til kjerra mi skal jeg kjøre med de! Hmm.. Hva med ett spleiselag folkens.?? Ett par hundre kroner hver og viiips, så har pluttselig Gunnar fått seg nye felger som han nå er tvunget til å kjøre med.!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Ser bedre ut i sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Andre Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Hehe, veit ikke helt om jeg hadde vilt hatt de på bilen men. kan jo hende noen vil hs de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohanH Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Man kan trekke fram mange stygge felger her i verden men Saab Super Aero er IKKE dem. De er rålekre på riktig bil. Dette er ikke akkuratt miss felg 2007 heller Johan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Hvis noen sponser bamsefelger til kjerra mi skal jeg kjøre med de! Hmm.. Hva med ett spleiselag folkens.?? Ett par hundre kroner hver og viiips, så har pluttselig Gunnar fått seg nye felger som han nå er tvunget til å kjøre med.!! Haha!! med jeg, finni pris på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Bamsefelgene har jeg forska litt på. De kom såvidt jeg har funnet ut KUN i 4x100, og fulgte originalt med VW Polo Harlequin. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... Behind.jpg De heter forresten Ronal Bear. Var meningen jeg skulle ha slike på E21n, men så kom det et sett ATS-felger opp først. Da ble det de istedet. Bamsefelgene er vanskelige å få tak i, men visstnok ikke så sykt dyre når de først er tilsalgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Så en 850 med de kellners-felgene på mobile.de for en stund siden.. Ikke det vakreste jeg har sett akkurat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 de første felgene så jo ut som saab-felger...æsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Syntes forresten at Kelleners felgene var veldig fine på E36, passa veldig godt med resten av bilen osv. Hadde glatt kjøpt de om jeg hadde hatt E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Syns vi kan lage et lite fond, sånn at folk setter inn feks. 100 kr, så kjøper vi et sett med bamsefelger og overasker en "orginal politi" med å sette på bamsefelger på bilen hans/hennes. Så filma reaksjonen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Dere kan kjøpe bamsefelger til touringen min. Jeg lover å kjøre med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå