Gå til innhold

Drømmebilen?

Share

Anbefalte innlegg

kan ikke tenke meg at de gamle tonge traverene med 1.8 gikk så utrolig da..

Du, onkel Morten sin 518i klarte å kjøre 90km/t..... i 3 GIR!!!!!

Hvor mange biler utenom Lamrogini og Ferrari og Porshe klarer det?

Også rally biler og formel 1 da seff, men vi prater jo tross alt om bimmerser. e30 m3? er ikke det litt sånn bestemor-børse da? Er i hvertfall det onkel Morten pleier å si.. hehe, men han er jo litt gæern da. Også er han litt fyllikk. Men jeg tror nok en 518i hadde kjørt fra en m3. (m3 = 3 liter motor og 518i = 5,18 liter motor) hvis jeg ikke har misforstått helt.

Dette må da være en kødd eller?? :lol: Eller så er du utrolig ung og ikke vet så mye om bmw"er eller bimmersere som du kaller det.

Hvor gammel er du, det har du enda ikke svart ¨på? iallefall har du fått oss "alle" til å le, noen har sikkert falt av stolen pga av "latterkrampe"

Og han onkel din må jo være din helt, viktig med helter da man er ung :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Argh, dette var bare pinlig og flaut å lese. Hvis ikke dette er en spøk, så vil jeg anbefale tråkkesykkel evt trillhjul til å begynne med.....518 lissom... er vel noe av det daueste bmw har hostet opp i sin tid som bilprodusent. Men E28 generelt sett er tøffe biler, det skal du ha ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

518 lissom... er vel noe av det daueste bmw har hostet opp i sin tid som bilprodusent. Men E28 generelt sett er tøffe biler, det skal du ha ja.

518 er undervurdert! Er faktisk mye bedre i svinger enn de med M30. Så klart er det ikke noe rakett, men den klarer da å henge på en del biler alikevel. E28 er vel muligens det nydeligeste karosseriet BMW har lagd! Bakskjermene kan jeg stå å beundre gang på gang!

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

518 er kanskje like bra og rask som 535 i fritt fall ja. Bedre enn M30 i svinger??? øøøø :shock:

Hehe.. såpass. Merker at M30'n er tyngre i fronten. En med 4'rer svinger lettere. Har begge deler selv så jeg har da fått sammenlignet litt.

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senkesett og stive dempere + gode, breie dekk gjør som regel susen ja. Har aldri opplevd å få skrens i svingene med bilen min og jeg har jaggu prøvd også. Drar forøvrig også fra det meste jeg møter på veiene, med 0-100 på 6,8. (ca samme som 635) Og jeg har automatkasse(!) 518, bah....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi egentlig ikke bare stenge denne tråden ? :?

Du er jo en skikkelig partykiller... tråden er håpløs og den er ikke årets tråd, men litt spaz må vi ha av og til. Drømmebilen varierer fra dag til dag, men la meg nå se... E9 3.0 CSi... jepp... E9 3.0 CSi er min drømmebil... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...