Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

N-Y-D-E-L-I-G!

Tenk hvis alle e34 var så pene. Dette viser hvilket potensiale som ligger i denne modellen. Fantastisk fin bil. Liker oppgraderingene dine. Speilene satt som et skudd, liker toninga og bakfangeren ble veldig bra!

Hadde nesten blitt for bra med mørke frontlykter ;)

Hva koster tralla hvis du skal selge?

Skrevet

Steiki, for en fin E34! :D Denne har du all grunn til å være stolt av :)

Men alle bilene du har hatt i ditt eie har jo vært strøkne med de absolutt rette oppgraderingene som er å oppdrive 8)

Skrevet

takker :D

vurderte sorte lykter og sorte nyrer en stund, men tror den blir sånn den er nå.

har ikke tengt på noe pris da jeg har kostet på for mye til å vurdere salg enda :)

i motorrommet så brukte jeg sånne kluter som er dynket i citrusrensemiddel, og gikk over etterpå med autoglym sin plast og gummifornyer på plastdelene.

en såkallt grundig kattevask :)

Skrevet
ble utrolig bra resultat! Tror jeg prøver det da jeg er skeptisk til å spyle;)

joda, kan få til bra resultat uten å spyle.

og visst du spyler, så er det lurt å skru ut alle coilene etterpå og tørke opp vann som har en tendens til å legge seg nedi ved pluggene.

Kjempe fin E34:)

Men sorte nyrer og lykter tror jeg hadde vært enda kulere :P

har hatt mange diskusjoner med meg selv ang. dette :) og er enig i at den blir litt sintere og litt mer bøs med sorte lykter og nyrer, men liker orginal look'en også 8)

Helt utrolig flott bil!

Du har tydeligvis roen på hvordan en E34 skal se ut. :)

takker 8)

Skrevet

takker :) er ganske fornøyd med utseende på bilen selv nå

og motorrommet har jeg hatt på samvittigheten ganske lenge nå :oops: ikke hver dag en gidder å ta motorvask. må vel prøve å holde det rent nå med jevne mellomrom.

Skrevet

ble jo veldig bra det der. ikke ofte man ser E34 med den aeropakken. men som sagt, den ble jo veldig bra. gjennomført! :D

ang. maskinromsvask, hva dekker du til før du begynner og bruker du bare rennende vann for å spyle?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...