Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har du den røde B7 E-28 ennå? Kan du ikke legge ut prisen på bilene sammen med bildene, hadde vært sååå mye lettere.

Nei, både den røde og hvite B7´n er solgt. Grunn til at jeg ikke legger prisen er at prisene varierer på disse bilene, så da får de som er interessert sende meg en PM.(de som har fast pris har jeg lagt prisen på her!) Så slipper vi alle diskusjonene anng priser i tråden :wink: Og da kan jeg også gi litt mer info om modellen til de interesserte :wink:

• Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
du klarer vell ikkje og skaffe en BMW E23? ikkje facelift utgave :)

og lurte på om du også klarte og skaffe en E32 750ia :)

E23 er det dårlig med er jeg redd.

E32 har jeg av og til hatt, her i Alpina B12 versjon.(bassert på 750i)

NB:denne er forøvrig solgt!

fm66d5179puqvqyrhylp.jpg

9kafj489far04jb1t3ws.jpg

Skrevet
du klarer vell ikkje og skaffe en BMW E23? ikkje facelift utgave :)

og lurte på om du også klarte og skaffe en E32 750ia :)

E23 er det dårlig med er jeg redd.

Om du finner en E23 så må du sende meg en PM med engang og bilder :D

har leitet lenge etter E23 modellbil som byggesett eller ferdig bygd.. men finner faen ikkje :( men googlet engang for neon uker siden og då så eg ett bilde av en E23 modell bil :D så det er håp 8):lol:

Skrevet

E36 M3 coupe er også blitt relativt sjelden som modellbil ettersom som den utgikk av produksjon på slutten av 90-tallet!

Men har en tilgjengelig nå :) Først til mølla. PM anng info

z9x8mvwap6xxyekzsetf.jpg

k2nqld7f3uxzm5ni6w6f.jpg

Skrevet

Har 1 Stk E36 320 STW touringbil fra 1998. Bilen leveres i original BMW Motorsport-eske. Bilen ble kjørt av Joackim Winkelhock.

Modellbilen er laget av UT modells og utgikk fra produksjon på slutten av 90-tallet!!

9zlfj08yly6q7gk6rxi1.jpg

5zmk8jjmccegm7v123bh.jpg

tgxz42njgszw1vox80sx.jpg

7z8m3h7npxvh5xnamwvu.jpg

• 2 weeks later...
  • 2 months later...
Skrevet

Meget fin, detaljert og sjelden modell i 1:18 skala(ca.24cm).

Denne som andre Alpina modeller er svært etterspurt blant samlere over hele verden og er et unikt samlerobjekt. Denne modellen selges for 1950,-kr + frakt.

For flere BMW modeller se: www.tinycars.no

x1le7c7nyb3mhaj6gpes.jpg

Skrevet
Modeller som er utsolgt, kommer det på lager igjen?

Tenker mest Z3 Coupe da.

Noen få gjør det(de som ikke er utgått fra produksjon), men desverre ikke Z3 coupe. Den utgikk fra produksjon på begynnelsen av 2000..

• 2 weeks later...
Skrevet

Noen formening om det er å få tak i e12 i større skala enn bittelite? Eller om det blir å få tak i?

Skrevet
Noen formening om det er å få tak i e12 i større skala enn bittelite? Eller om det blir å få tak i?

Desverre kan jeg ikke huske å ha sett E12 i 1:18 skala, men kan jo finnes likevell :wink: Men ikke noe mine fabrikater har pr dags dato i alle fall

www.tinycars.no

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...