George W Bush Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Vil disse felgene passe på en jeg kjenner som har en e28 518i sin e28 518i? Jævlig brei kant på den felgen på det nederste bildet! Er det sånn alle fire ser ut?
George W Bush Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Hva er det nå da? Hvorfor skal absolutt ALLE kommentere det jeg skriver?!?
George W Bush Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 Her fant jeg topicen igjen ja! Hehe, leita etter den istad Jaja, jeg spurte deg et spørsmål i den andre topicen din!
Hanzo/// Skrevet August 24, 2007 Skrevet August 24, 2007 du vil vel ikke kjøpe de felgene som jeg har til salgs da? du som hadde breddet bilen din mye.
Spiritus Sancti Skrevet August 24, 2007 Forfatter Skrevet August 24, 2007 3000 til førstemann med penger! BILLIG!
borte Skrevet August 24, 2007 Skrevet August 24, 2007 George W Bush skrev: Jævlig brei kant på den felgen på det nederste bildet! Er det sånn alle fire ser ut?
Superbeetle Skrevet August 24, 2007 Skrevet August 24, 2007 aequitas - veritas skrev: George W Bush skrev: Jævlig brei kant på den felgen på det nederste bildet! Er det sånn alle fire ser ut? hehe....joda, feit kant. Kantfelger med kant inn mot innerskjerm er fett
borte Skrevet August 24, 2007 Skrevet August 24, 2007 Superbeetle skrev: aequitas - veritas skrev: George W Bush skrev: Jævlig brei kant på den felgen på det nederste bildet! Er det sånn alle fire ser ut? hehe....joda, feit kant. Kantfelger med kant inn mot innerskjerm er fett haha! *lol*
Spiritus Sancti Skrevet August 25, 2007 Forfatter Skrevet August 25, 2007 aequitas - veritas skrev: Superbeetle skrev: aequitas - veritas skrev: George W Bush skrev: Jævlig brei kant på den felgen på det nederste bildet! Er det sånn alle fire ser ut? hehe....joda, feit kant. Kantfelger med kant inn mot innerskjerm er fett haha! *lol* Jeg sier haha til det, og: HAHAHAHA! Tosk, til det: e30bimmer skrev: 1500
Dirty Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 aequitas - veritas skrev: George W Bush skrev: Jævlig brei kant på den felgen på det nederste bildet! Er det sånn alle fire ser ut? HAha der trakk jeg godt på smilebåndet!
shv Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 George W Bush skrev: Vil disse felgene passe på en jeg kjenner som har en e28 518i sin e28 518i?Jævlig brei kant på den felgen på det nederste bildet! Er det sånn alle fire ser ut? Sorry for OT, men:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå