_irene Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 Hei, tror jeg skal handle meg et par sånne lykter: http://cgi.ebay.de/BMW-3er-E36-Limousin ... dZViewItem Er det vanlig at touring har samme lykter som sedan? Ellers, noen som ser noe snusk me disse lyktene?
hagenisse Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 Ja, det er samme. Om jeg ser noe snusk? De er chrome...
_irene Skrevet August 6, 2007 Forfatter Skrevet August 6, 2007 okei. da synes du vel at det er mye mer snuskete at bilen min er svart
Haug530D Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 Versand nach: Deutschland , de sender kun i Tyskland
Morten1989 Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 Sorry OT: De var nice, koster det mye å frakte de til norge? Lyser ringene gult eller blått. noen som har bilde? Hva er det blåe inni lykta
_irene Skrevet August 7, 2007 Forfatter Skrevet August 7, 2007 Har snakket med han, evt. skrevet med han, han sender til Norge (og så nesten til bømlo, haha ) . For 19.90 Euro. Tror ringene lyser blått, han sender jo med pærer som skal lyse blått... Håper de er goode Teit betalingsmåte, eneste... (bankoverføring)
Haug530D Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 Har snakket med han, evt. skrevet med han, han sender til Norge (og så nesten til bømlo, haha ) . For 19.90 Euro. Tror ringene lyser blått, han sender jo med pærer som skal lyse blått... Håper de er goode Teit betalingsmåte, eneste... (bankoverføring) Ok, ja Haugesund er jo nesten Bømlo det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå