Dr_S Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 Bare lurte på hvem som kommer til treffet herfra? Jeg skal ihvertfall oppover, bestiller overnatting nå en av dagene
Dr_S Skrevet August 6, 2007 Forfatter Skrevet August 6, 2007 hagenisse, du har å stille til felleskjøring opp lørdag morgen
lillepål Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 Må jo nesten prøve å komme seg dit en av dagene vel;)
///Magnus Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 Lørdag for meg, og søndag også om jeg ikke har fått nok.
Gunnar Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 Tar nok turen opp en av dagene, gidder ikke overnatte. Har bestilt nye dekk, så må vel "kjøre de inn"..
Nautiluz Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 Kommer nok oppover med en eller annen bil kanskje for å bruke opp dekk..
Ellingsen B. Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 Ingen bil å kjøre på bane med denne gang..så får se om jeg tar en tur..Blir lørdag isåfall..Uff..ikke gøy å stå i depoet og bare tusle rundt..Jeg vil kjøre!
R Andersen Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 Har bestilt nye dekk, så må vel "kjøre de inn".. Det gjør du på vei opp det.. Jeg kommer til å være der begge dagene.
Espen M33 Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 Jeg tror jeg tar meg en tur søndagen, men siden det er et lite stykke å kjøre så må jeg finne ut når det er førermøte først.
Gunnar Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 Det gjør du på vei opp det.. Tenkte mer på at banekjøringen er "innkjøring". Mange som skal - så det ser ut som vi må ha noe felleskjøring oppover.
R Andersen Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 Ja, en felleskjøring må vi få til. Det er alltid gøy!
hagenisse Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 Raymond! Ikke skrive innlegg, montere understell!
R Andersen Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 Raymond! Ikke skrive innlegg, montere understell! Hehe! Etter å ha vasket masse smeltet krokanis og pratet med en eller annen tulling på telefon, så måtte jeg ha meg en pause ved PC`n..
Ole@Automote Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 Hvis M3`en blir ferdig så kommer jeg en tur Gleder meg virkelig til å få igang bilen på bane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå