isanfa Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Noen som har Carsoft, og som vil dele det med meg?? Kommer ikke inn på pirat og laste den ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 http://xs.thex.org/340767 ... PB.x Carsoft 6.5 Direktelink, så kan jo hende den fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 hva er carsoft? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet August 7, 2007 Forfatter Share Skrevet August 7, 2007 Takk for linken:) Må man ha seriell port for og kjøre det, eller går det via USBn??. Har ODB kabler for USB Carsoft er et program for og lese ut feilkoder, slette feilkoder/serviceindikatoren etc. Kikket litt på det nå, og det var faktisk flere funksjoner i det enn jeg hadde forventet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Vet du hvor man får man tak i kablene til carsoft isanfa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet August 7, 2007 Forfatter Share Skrevet August 7, 2007 Kjøpte de på Ebay:) 10 dollar stykket:) Bestillte fra Hong Kong. 6 daga leverinstid!!!!! Hvis jeg sender noe til deg går det nok lengre tid:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Kjøpte de på Ebay:) 10 dollar stykket:) Bestillte fra Hong Kong. 6 daga leverinstid!!!!!Hvis jeg sender noe til deg går det nok lengre tid:) 10 dollar? komplett kabelsett koster 99 dollar fra One stop factory, du bør bruke Pcmcia til Com, ikke Usb til com, flere som har hatt problemer med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet August 8, 2007 Forfatter Share Skrevet August 8, 2007 Bestilte kabler med USB. Har kabel til BMW med com tilkobling fra før av, mangler bare com port på PCn Hadde også kabler med com tilkobling til samme prisen på Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå