IvarT Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt Eisenmann race bakpotte? Jeg er klar over at Schmiedmann forhandler Eisenmann da jeg kjøpte sportspotten som jeg nå har der, men spurte de idag pr e.mail om de også kunne skaffe race utgave og fikk da nei som svar?! Har tenkt å ringe de for å spørre, men lurer på om noen andre forhandler Eisenmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 kan vel handle rett fra siden i tyskland da! evt så har du forhandlere både i Uk og Usa som selger Race utgavene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Jeg kjøpte race potte fra Schmiedmann.. Ringte og spurte pent. Tror race pottene i utgangspunktet er laget for USA. Skal du ha race potte og sound rohr? Da får du ganske grom lyd ihvertfall. Hvis du kun ønsker litt mer lyd enn sportspotta vil det være rimeligere å kun gå for sound rohr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IvarT Skrevet August 10, 2007 Forfatter Share Skrevet August 10, 2007 Vurderte først kun sound rohr, men har hørt snakk om at en ikke får godkjent kombinasjonen sportspotte og sound rohr ved evnt EU kontroll. Noen som kjenner til lydklipp av sound rohr montert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Du får vel ikke godkjent race-pottene heller? Strengt tatt får man vel ikke godkjent de vanlige heller, men der er bråket såpass dempet at noen neppe bryr seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Her er et klipp av min gamle 523 med Eisenmann race potte og sound-rohr. Helt vanlig kjøring. http://www.ahlweb.net/temp/MOV00001.3gp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IvarT Skrevet August 10, 2007 Forfatter Share Skrevet August 10, 2007 Fikk ingen spørsmål ang sportspotta på EU kontrollen. Hvilke program bruker du for å spille av denne filem (3gp)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Quicktime, VLC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IvarT Skrevet August 10, 2007 Forfatter Share Skrevet August 10, 2007 Fikk opnet filen nå i VLC, men ingen lyd. :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Her er et klipp av min gamle 523 med Eisenmann race potte og sound-rohr.Helt vanlig kjøring. http://www.ahlweb.net/temp/MOV00001.3gp ble ikke særlig imponert! Kanskje litt fordi du lonker, men Kjøring i tunell og med vinduet? opp er også. Lamt Jeg brukte Quicktime da ser man filmen på linken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Jeg har tatt vare på originalanlegget slik at jeg kan bytte over ved kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Her er et klipp av min gamle 523 med Eisenmann race potte og sound-rohr.Helt vanlig kjøring. http://www.ahlweb.net/temp/MOV00001.3gp ble ikke særlig imponert! Kanskje litt fordi du lonker, men Kjøring i tunell og med vinduet? opp er også. Lamt Jeg brukte Quicktime da ser man filmen på linken. Tunnel? Og ja vinduet oppe, 5 serie er mye mer dempa enn 3 serie. Er en her inne som har bilen idag, han kan sikkert lage et bedre klipp, eventuelt bekrefta at lyden er grom. Ja, det var bare lonke kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 får man sound-rohr til 5 serien da? har bare sett til e46 jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Jeg som kjører gamle bilen til Geir Andres, og jeg kan bekrefte at lyden er GROM.. Hva er sound-rohr? Visste ikke at jeg hadde det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IvarT Skrevet August 12, 2007 Forfatter Share Skrevet August 12, 2007 I mangel på å få tak i race potte har jeg nå kjøpt sound rohr. Får prøve dette sammen med sport potten så få vi se hvordan det bli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå