Gå til innhold

M-pakke til E60. Pris?

Greiner
 Share

Anbefalte innlegg

Koed selger original M-pakke og de er ikke i noen dårligere kvalitet enn de fangerne du allerede har. I Norge må du rekne med ca 20 000kr for ferdig lakkert og montert M-pakke. Ønsker du å ta den helt ut kjøper du deg en M5 front av Koed og kjøper en M-tech bakfanger og M-tech sideskjørt. Da får du noe som ikke alle andre har.. Jeg tror jeg betalte litt over det en komplett M-pakke kostet hos koed og da hadde jeg kjøpt M5 frontfanger, M5 sideskjørt, M5 bakfanger, M5 trunk lid finisher og litt annet dall! Hvis du går for sistnevnte og du ønsker tåkelys, gi meg en melding da jeg skal støpe innsatser til min hos prof. kar i denne måneden eller neste..

acv.jpg

acp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kar på E60forums som kan sende ferdig lakkert m-pakke til Norge for $2100. Så kommer 25% moms i tillegg, og da blir den endelige summen ca. 15.000 kr. Fra koed koster det vel ca 8500 norske kroner i tillegg til moms, så da vil den lande på ca 11.000 kr.

Jeg synes forøvrig M-tech-fronten er tøffere enn M5-fronten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. avtagbar krok; noken som har erfaring med om det er mykje styr å ettermontere med M-tech bakfangar (må en kappe, og blir det pent)? Har sett kun 1 bil som hadde det, men den var i fart...

Greiner: hadde vore kult om du kunne skrive litt når du har fiksa krok.. Kva det kostar og om det er vits å fikse sjøl evt.. Hadde vore gøy med krok :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...