Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dette settet fra Hella er som på biler med dette montert fra fabrikk ,vil du jo også se at lysene justeres mens du kjører ,når bilen fjærer ut og inn ved ujevnheter på veien.

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hvis dette settet fra Hella er som på biler med dette montert fra fabrikk ,vil du jo også se at lysene justeres mens du kjører ,når bilen fjærer ut og inn ved ujevnheter på veien.

Konklusjonen tidligere i denne tråden var vel at lyktene ble justert etter last, og ikke etter terreng?

Ikke vet jeg, er ingen ekspert på dette temaet..

Skrevet

Dybvik trading har xenon til tåkelysa dine! ;) Monterte det nettopp selv og det var en meget enkel montering! bare å sette inn pæra og vri rundt :) Har selv e46 coupé med M-tech II fangere :)

Du har HB4 pærer i M-tech II fangern :)

Skrevet

Jeg mener å ha hørt at det sitter noen "stag" fra bærebruene forran og opp til lyktene, som får reflektorene til å følge terrenget når du har xenon kjørelys. Mulig det er en gammel patent...

Skrevet
Ettermonterte orginale Hella. Justeres hver gang lysene tennes. Hører og ser det tydelig.. Gjelder dette bare ettermonterte kanskje?

Det gjør manuellt justerbare vanlige lys også det.

Skrevet

Konklusjonen tidligere i denne tråden var vel at lyktene ble justert etter last, og ikke etter terreng?

Ikke vet jeg, er ingen ekspert på dette temaet..

Og hva skjer når du lesser bilen full av øl og folk da??

Jepp.. Det samme som skjer når du kjører på ujevn vei det.

Fjører/bærearmer forandrer sine vinkler/avstander hele tiden under kjøring.

Høyhastighetsmotorer som rekker og justere kjapt, gjør at de justeres ved ujevnheter ja, men og si dem justeres etter terreng er og ta i litt.

Sett bilen med forhjula på toppen av en fartsdump og se da.

Den lyser nok litt mye opp i forhold til hvor veien er da ja.

Skrevet

Kjøp heller led lamper :)

Xenon er utrolig ego å sette på bilen om du ikke har automatisk justering.

Blender så sykt. Hadde det på en bil jeg hadde uten høyde justering, tok dem rett å slett av for dem lyste over alt og blenda folk.

Skrevet
Kjøp heller led lamper :)

Xenon er utrolig ego å sette på bilen om du ikke har automatisk justering.

Blender så sykt. Hadde det på en bil jeg hadde uten høyde justering, tok dem rett å slett av for dem lyste over alt og blenda folk.

HÆÆH..

Led lamper? (nyskjerrig)

Skrevet

Bør da kunne gå ann i finne noen led lamper som passer i tåkelys sokkelen? Led er jo mer å mer på vei inn som lys på bil.

Skrevet

Jeg kjøpte nye pærer til hovedlysene her om dagen (h1) dette var sånn Xenon-look. (Ultra white xenon bulbs, som det stod så fint på esken)

Uansett, er iallefall veldig fornøyd med utseende og lysbildet det gir. Minner veldig om Xenon, regner med den største forskjellen gjerne er lengden veistrekke de lyser opp, uten at jeg har prøvd dette.

Kommer sikkert til å kjøpe slike pærer til tåkelys og langlys også..

Skrevet
Bør da kunne gå ann i finne noen led lamper som passer i tåkelys sokkelen? Led er jo mer å mer på vei inn som lys på bil.

Det er vel på baklys og sånn det.

Led lyser vel ikke best opp i front sammenheng.

Skrevet
Jeg kjøpte nye pærer til hovedlysene her om dagen (h1) dette var sånn Xenon-look. (Ultra white xenon bulbs, som det stod så fint på esken)

Uansett, er iallefall veldig fornøyd med utseende og lysbildet det gir. Minner veldig om Xenon, regner med den største forskjellen gjerne er lengden veistrekke de lyser opp, uten at jeg har prøvd dette.

Har noen sånne megablue som de har på tema i mine.

Ganske så blåhvitt lys det.

Problemet er at de har bare 100 watt til de andre lyktene, noe som er for sterkt for de små lampene bmw har.

Skrevet

Hvor kjøpte du de pærene? Kom de i H3 og? :)

Skrevet
Dybvik trading har xenon til tåkelysa dine! ;) Monterte det nettopp selv og det var en meget enkel montering! bare å sette inn pæra og vri rundt :) Har selv e46 coupé med M-tech II fangere :)

Du har HB4 pærer i M-tech II fangern :)

Du kjøpte xenon-look sant? dei til 139kr.

Veldig bra resultat på din bil btw :D

Skrevet

Hvor kjøpte du de pærene? Kom de i H3 og? :)

Kjøpte de på ast her i bergen(astp.no) tror de hadde andre typer også. Er forrøvrig 55w slik at de er litt mer anvendelig enn biltema sine..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...