[space] Skrevet August 14, 2007 Forfatter Share Skrevet August 14, 2007 Hørtes dyrt ut... men sånn for sikkerhets skyld, hva er prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Rundt 5000,- tenker jeg. Men det er jo med fornøyd-garanti! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Meget pent med Angel Eyes Simon, og kommer til å bli outstanding med senk . Blir det tur til Våler på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Ble pent med leppa. Hvor mye ga du for senken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 14, 2007 Forfatter Share Skrevet August 14, 2007 5000 blir litt mye nå. Skal til New York en uke med "gutta" i oktober Satser på å komme på Våler ja, og helst med senking montert Fjørene kommer på 1600. ( koster vel 1800,- til vanlig tror jeg ) På gundersen-sportscar.no Så må de jo monteres, og bilen må på firehjulskontroll. Satser på jeg får noen til å hjelpe meg med monteringa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Budda Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Ble veldig bra med ringer ja...jeg kjenner en annen som har fått seg sånne og;) Må få tatt noen bilder sammen en dag da. Og hvem skal hjelpe deg med å montere fjærer sa du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 16, 2007 Forfatter Share Skrevet August 16, 2007 hmmm, har jeg ikke sett! Håper det blir nye bilder, med nye modder ganskje kjapt da Egentlig ganske utrolig om jeg får alt ferdig til bmwccn. Brukte jo et år på å få bestilt den leppa, og 3 måneder på å få den lakkert og montert AE snakket jeg om i fjor vinter, og senk når jeg kjøpte bilen for 3 år siden. Endelig begynner ting å falle på plass da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå