Gå til innhold

ipod & Bluetooth i e46


Anbefalte innlegg

Har lille-navien i min e46, og ønsker og koble til en ipod. Hva trenger jeg for å få dette til?

bilen er også "Bluetooth forberedt". hva trengs for å få bilen og tlf til å koble seg sammen? fungerer i allefall ikke å kun slå på Bluetooth`n på tlf :lol: Har kun tysk instruksjonsbok og kan ikke tysk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å koble telefonen til bilen må du følge en prosedyre for å synkronisere telefonen med bilen. Må ha tenning i riktig rekkefølge og taste en kode på telefonen som følger bilen. Jeg kan dobbeltsjekke instruksjonsboka i kveld evt., men jeg tror det skal gå ganske greit om du følger illustrasjonene i instruksjonsboka:)

-LE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å koble telefonen til bilen må du følge en prosedyre for å synkronisere telefonen med bilen. Må ha tenning i riktig rekkefølge og taste en kode på telefonen som følger bilen. Jeg kan dobbeltsjekke instruksjonsboka i kveld evt., men jeg tror det skal gå ganske greit om du følger illustrasjonene i instruksjonsboka:)

-LE

Aha! Fikk det til. takker for tipset.. :D Hadde jeg nå bare skjønt meg på regnsensoren... hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnsensoren ja... Setter den på det som vanligvis er intervall-posisjonen. Da justerer du følsomheten med hjulet på armen. MEN, regnsensoren på disse bilene har jeg inntrykk av varierer litt. Når min står på max følsomhet så fungerer den såvidt akkurat ofte nok. Hos andre fungerer den for ofte, slik at viskerene går hele tiden selv ved veldig lite regn... Har ikke funnet noe svar på denne "gåten".

Gratulerer forøvrig med en veldig fin bil:) Ser du har kjøpt ganske nylig. Fornøyd eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnsensoren ja... Setter den på det som vanligvis er intervall-posisjonen. Da justerer du følsomheten med hjulet på armen. MEN, regnsensoren på disse bilene har jeg inntrykk av varierer litt. Når min står på max følsomhet så fungerer den såvidt akkurat ofte nok. Hos andre fungerer den for ofte, slik at viskerene går hele tiden selv ved veldig lite regn... Har ikke funnet noe svar på denne "gåten".

Gratulerer forøvrig med en veldig fin bil:) Ser du har kjøpt ganske nylig. Fornøyd eller?

da har min bil motsatt problem av din, syns min visker for fort ved lite regn :roll:

takk for det. hentet den hos www.technicas.no på fredag :D

Fornøyd og fornøyd.. vet ikke helt hva jeg skal si. Dette skulle liksom være en "premium" bil. Har til nå funnet rust på underside av panseret og bagasjeromslokket. oppdaget også at felgene var så kantkjørte at det har falt store stykker av dekkene :shock: så ikke dette siden det var mørkt når jeg hentet bilen. Har også misstanke om at lmm er gåen. Bilen bruker 10,5sek 0-100 og har et ganske høyt forbruk ved bykjøring, 1,2l/mil (i følge computer) 0,57 ved langkjøring. Men sånn bortsett fra det er det virkelig en hærlig bil 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har min bil motsatt problem av din, syns min visker for fort ved lite regn :roll:

takk for det. hentet den hos www.technicas.no på fredag :D

Fornøyd og fornøyd.. vet ikke helt hva jeg skal si. Dette skulle liksom være en "premium" bil. Har til nå funnet rust på underside av panseret og bagasjeromslokket. oppdaget også at felgene var så kantkjørte at det har falt store stykker av dekkene :shock: så ikke dette siden det var mørkt når jeg hentet bilen. Har også misstanke om at lmm er gåen. Bilen bruker 10,5sek 0-100 og har et ganske høyt forbruk ved bykjøring, 1,2l/mil (i følge computer) 0,57 ved langkjøring. Men sånn bortsett fra det er det virkelig en hærlig bil 8)

Auda, det var ingen god start!

Forbruket ditt er i hvertfall helt feil. Min bruker med manuell kasse ca 0.4 på langkjøring i 90-100km med vanlig trafikk og jeg mener det var 0.62 på bykjøring gjennom to uker med ren bykjøring på min. Akselerasjonen virket også noe laber ja. Håper Technicas ordner opp så du kan begynne å nyte bilen for fullt! Merkelig at de sender fra seg en bil med rust som BMW antakelig dekker..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nah.. ser ikke mørkt på det. BMW dekker jo rusten, og regner med technicas tar resten på sin kappe. skal se skikkelig over resten av bilen i kveld for å se etter om jeg finner flere feil. så blir det en tlf til de i morgen. i verste fall har jeg elcon bruktbilgaranti. men den dekker neppe noen kantkjørte felger.

hvilke dekk er bilen din utrstyrt med? min har 225/255 18. kanskje det har noe og gjøre med de dårlige forbruks tallene mine.. har du ellers noe negativ erfaring med din bil da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...