Sommerfelg Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Heisann! Jeg er ny i dette forumet, så jeg tenkte min første tråd kunne være en om bilen jeg nettop kjøpte. Bilen er en 2000mod 328CI Noen som har forslag til forbedringer? tenkte kanskje AE.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Lekker coupe. Men første som må byttes på disse er speila. Eller elefantørene som de kalles Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Velkommen til det gode selskap Og gratulerer med en veldig pen E46 Coupe. Angel Eyes er en fin oppgradering ja, og du bør handle fra Ümnitza . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Velkommen! Gratulerer med et godt bilvalg! Spar pengene, å dropp AE. Litt orginalpolizei her, men jeg ville prioritert M-tech II frontfanger. Men alle har sin smak, og det er bra at ikke alle har helt like biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frossi Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Hei Flott bil du har gått til anskaffelse av. Jeg liker også best bilene rimelig orginalt - spesielt en som er så fin i utgangspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 pen bil ÅH bilde nr.2 va rå bra !! !! men eneste den personen som er med, ødela bilde litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 Er vel ikke denne? http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... S6He177110 Er vel installert gassdrift å på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet August 13, 2007 Forfatter Share Skrevet August 13, 2007 Magnus har rett hehe det er den ja. Men nei ikke gassdrift.. d var tillegg i pris og ikke aktuelt for meg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 Veldig fin bimmer, med grom-motor! Men, vil du ha den helt gjennomført: Tone ruter rundt hele M-tech fangere foran og bak Eisenmann bakpotte Sorte krystall-lykter bak AE foran Sorte blinklys foran og siden Carbonemblemer M-techspeil Resten er i boks, felgene er jo übergromme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 Mao, lag den helt alle andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 ville bygget litt mer kvassere bøser på den og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå