Gå til innhold

Automote BMW selgest, BMW Compact!

Tsbusa
 Share

Anbefalte innlegg

Så veldig pen ut bortsett fra hekken. Men greit å slenge med i annonsen hvilken motor det er? Går ut ifra en 316 meen?

Står jo 105hk.. de fleste skjønner at det er en 316 da :lol:

Fin bil forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble kjørt 190mil i sommer, på tur til sverige osv. Med 4 stk i bilen og bagasje, subbet noen ganger. Men det gikk greit.

Ja, det er bare 1,6. Men den går greit! Effektanlegg osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo bilen var flott den, men personlig så liker jeg ikke compact utgaven av 3 serien, en annen ting jeg lurer på er hvorfor folk gidder å legge så mye penger i en 316? hadde det vært en 320 eller mer så, men uansett sikkert en grei bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo bilen var flott den, men personlig så liker jeg ikke compact utgaven av 3 serien, en annen ting jeg lurer på er hvorfor folk gidder å legge så mye penger i en 316? hadde det vært en 320 eller mer så, men uansett sikkert en grei bil.

Okay, da veit vi hva du personlig mener. Noe som er totalt uintressant mtp. at dette er en salgsannonse. Dessuten finns ikke 320 compact.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Er ikke noe sykt som er spesiellt med den. Men den er spesiell, på sin måte. Vekker litt oppmerksomhet Vekte STOR oppmerksomhet da vi ankom rudskogen i sommer, og skulle parkere på en av de fordømte åkrne, som det hadde regnet på.... hehe, men det gikk.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...