Mexos Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Holder på å legge opp originalt ledningsnett til tåkelysene på bilen min og har nå igjen hele 4 ledninger 2 av de skal i sikringsholderen så lurer på hvilken sikringsplass tåkelysene foran har? (Er dårlig i tysk) Så har jeg igjen 2 ledninger som jeg tror skal gå til strømkilde. den ene er rød og den andre sort og gul. Hvor skal disse plugges inn? Tror det er en plass inne i sikringsboksen, men finner ikke hvor Ellers har jeg fått lagt opp nettet og koblet til lyktene, jordinga, den koblingen nede i boksen og satt på plass releet På forhånd takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Jeg har tegninger som jeg fikk av BMW for ettermontering av tåkelys. Int??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 14, 2007 Forfatter Share Skrevet August 14, 2007 Ja det har hjulpet veldig Fant et brett med røde ledninger som jeg koblet den røde ledningen på. Fant et brett med gule og sorte også, men det var fullt Dro også ledning fra bryteren til tåkelyset og opp til hovestrømkontakten bak. Var bare en plass det var mulig å koble der så det var enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Har du kjøpt originalt ledningsett? Da må du ha et rele i tillegg.. Pluss ny bryter inne bilen (der som tåkelyset bak slåes på) . Så måtte jeg jumpe en ledning fra hovedbryteren. Slik at man kan ha parklys og grøftelys på. Måtte også sette inn ny pære i dashbordet, slik at man fikk indikasjon når grøftelysen var på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 14, 2007 Forfatter Share Skrevet August 14, 2007 Har du kjøpt originalt ledningsett? Da må du ha et rele i tillegg.. Pluss ny bryter inne bilen (der som tåkelyset bak slåes på) . Så måtte jeg jumpe en ledning fra hovedbryteren. Slik at man kan ha parklys og grøftelys på. Måtte også sette inn ny pære i dashbordet, slik at man fikk indikasjon når grøftelysen var på. Har kjøpt originalt ledningsnett ja pluss rele. har montert ledningsnettet og jumpa ledning fra hovedbryteren. Mangler kun å sette ledningene til sikringen på riktig plass og koble den gule og sorte ledningen i sikringsboksen Tror jeg har koblet den røde riktige iogmed at jeg kun fant noen røde kabler der nede. hadde bryter fra før av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kukkhue Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 er det ikke bare å koble dem sammen med parklysene og smette inn en bryter imellom da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 15, 2007 Forfatter Share Skrevet August 15, 2007 er det ikke bare å koble dem sammen med parklysene og smette inn en bryter imellom da? Jeg kjører ikke 240... Har kjøpt originalt ledningsnett for å gjøre det skikkelig. Ingen som vet hvor den gule og sorte ledningen skal kobles? mropedal reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 er det ikke bare å koble dem sammen med parklysene og smette inn en bryter imellom da? Jeg kjører ikke 240... Har kjøpt originalt ledningsnett for å gjøre det skikkelig. Ingen som vet hvor den gule og sorte ledningen skal kobles? good one!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 18, 2007 Forfatter Share Skrevet August 18, 2007 Noen som kan hjelpe meg med den siste ledningen? Har ikke montert inn pære i instrumentpanelet enda, men det skal vel ikke ha noe å si for om det blir lys eller ikke? Hadde lys på 325'n min selv om pæra i instrumentpanelet hadde gått... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Har en guide over hvordan man går fram for å ettermontere tåkelys. Kan prøve å sende den på mail hvis du er interessert i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 18, 2007 Forfatter Share Skrevet August 18, 2007 Har en guide over hvordan man går fram for å ettermontere tåkelys. Kan prøve å sende den på mail hvis du er interessert i det. Ja tusen takk Mailadressen min er: Juliansv87@hotmail.com Står under her også Da blir det forhåpentligvis lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Mail sendt! Håper det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 Hvordan gikk dette for 3 år tilbake mexos? Skal ettermontere i min E36 i morgen, så er litt spent på hvordan dette skal gå. Ettermonteringskit fra koed ligger på posten og venter. Den guiden det snakkes om, eksisterer den fortsatt? Koblingene skal vel gå greit, og det følger vel med skjema, men hvor skal jeg gå inn for å montere knappen osv? Må jeg gjennom torpedovegg med nye kabler etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå