Gå til innhold

Burde jeg kjøpe denne??

HellFire-
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Denne var dyr synes jeg. Fikk tilbud om en nylakkert 94 318 for 25000. Ikke noe særlig utstyr, men alikevel.

Om du har muligheten på en bomtur ville jeg dratt å titta på den nøye

Men så går jo en 318i kjempe sakte også :P

Haha.. 320 er jo ikkje ein racer det heller da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du ha M44 da? M42 er jo knall den, men 318is går ikke nevneverdig bedre enn 318 før på høyt turtall, så til vanlig bruk føles de jo omtrent like raske/trege.

Diffsperre har 320'en ikke, og jeg blir overrasket hvis den har brems også. M-tech understellet var klart for utskiftning for lenge siden, så det er mest for å få de tykkere stabstaga.

JO is går vesentlig bedre enn 318i

alltfor høy pris! men dritpen bil... nesten prikk lik min :wink:

men min er finere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DENNE da?

http://finn.no/finn/viewimage?finnkode= ... =Minibilde

Jeg _missliker_ grønnfargen.. Men den kan lakkes.. Også er den bare 45 minutter unna der jeg bor! Så da er den vel verdt å se på .. Stivpris? Men ny og LAV KM :)

Øhh, du kjøper ikke en sånn bil for å begynne å allere den om i en annen farge vel? Er da nok E36 på markedet til at du ikke skal behøve det. Skal man ha utført en proff hellakkering med dørhull, motorrom osv så koster jo det fort 30-40 lapper om man ikke gjør demontering/montering selv. Da begynner det iallefall å bli en stiv pris.

Bilen så da pen ut den, men om det er rånebil du skal ha så finner man sikkert bedre egnede eksemplarer som har ferdig montert senkesett og store hjul. Fordelen (stort sett iallefall)med å kjøpe en sånn bil som denne her er at de ofte er i bedre generell tilstand enn den gjengse rånebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var solgt.. Omlakkering er ikke noe problem for meg.

Og nei, det FLORER ikke av E36 som passer for meg.. Dvs 318 is med M44 motoren med MINDRE enn 180 000 på telleren. Eller en 320 (nyere enn 95) med mindre enn 180 000 på telleren. Og som koster (helst) under 100 000. Har hvert på jakt etter ny bil i 2 måneder no. Og har sikkert ringt på 20 jeg VIL ha, men alle bortsett fra 1 har hvert solgt! Den siste BLE solgt for 5000 mindre enn jeg bydde, bare fordi jeg ikke kunne hente den før om noen dage.r...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, trodde det sto en del E36 til salgs i Norge jeg, men må innrømme at jeg ikke har fulgt med det markedet der så veldig godt den siste tiden.

Men hva med å kikke litt på hva som finnest i f.eks Tyskland? Skal vel gå greit å få inn en 95-96 318iS med greit utstyr og kilometerstand til godt under 100.000,- vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...